یک سرفیس جدید در راه است

مایکروسافت ممکن است در آینده نزدیک از محصول جدید سرفیس رونمایی کند. البته این موضوع چندان عجیب نیست، چون مدتهاست که مایکروسافت آخرین محصول سرفیس را عرضه کرده است. این موضوع را یک توسعه‌دهنده اپلیکیشن هندی زمانی که از مایکروسافت دیدن می‌کرد، در ساختمان ۸۸ دیده است.

مایکروسافت دیواری را به محصولات سخت‌افزاری خود اختصاص داده و در این دیوار محصولات سرفیس نیز وجود دارند. اما یک قسمت که برچسب ۲۰۱۶ دارد، خالی است و زیر آن عبارت «به‌زودی» نوشته شده است. گرچه این جای خالی خبر از محصولات سرفیس می‌دهد، اما مشخص نیست که این محصول جدید تبلت است یا گوشی؟!

پیش از این گزارش‌ها حاکی از آن بود که مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی برای عرضه یک all-in-one سرفیس است. دلیل این کار موفقیت تبلت‌های هیبریدی سرفیس بود. all-in-one سرفیس جایگزینی برای سرفیس بوک است که قرار بود در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ رونمایی شود، اما به دلیل دیر رسیدن پردازنده‌های Kaby Lake اینتل به نیمه اول سال ۲۰۱۷ موکول شده است. انتظار می‌رود که عرضه all-in-one سرفیس تاثیر مهمی بر بازار all-in-one داشته باشد که مدتهاست با تقاضای کم روبه‌رو است. در نظر داشته باشید که اپل و لنوو دو تولیدکننده بزرگ all-in-one در دنیا هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH