سامسونگ گلکسی J2 با قابلیت Smart Glow معرفی شد

بعد از منتشر شدن بنچمارک‌ها و تاییدیه از سایت FCC و همچنین رندرهای مربوط به آن، سامسونگ گلکسی J2 نسخه ۲۰۱۶ به‌طور رسمی معرفی شد. این دستگاه در وبسایت کره‌ جنوبی و هندی سامسونگ موجود است.
این مدل از نظر مشخصات فنی در موقعیت مناسبی قرار دارد. پردازنده ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز، صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی، رم ۱.۵ گیگابایتی، ۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش و باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپری مشخصات سخت‌افزاری آن را تشکیل می‌دهند. دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب و ۵ مگاپیکسلی در جلو نیز وظیفه عکس‌برداری را برعهده دارند.

رنگ‌های طلائی، مشکی و سفید قابل سفارش هستند، اندازه گلکسی (۲۰۱۶) J2 برابر با ۸.۰ × ۷۱.۱ × ۱۴۲.۴ میلی‌متر بوده و اندروید ۶ (مارشملو) به‌صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب شده است. قابلیت ویژه این گوشی Smart Glow نام دارد که با استفاده از آن می‌توانید برای هر مخاطب رنگ مخصوصی انتخاب کنید و از اعلانات و هشدارهای خود بدون نیاز به صفحه نمایش آگاه شوید.

gsmarena_002این مدل از قابلیتی به نام Turbo Speed Technology یا به‌طور مختصر TST بهره می‌برد که باعث افزایش عملکرد آن با “استفاده از کمترین منابع برای انجام یک وظیفه در سریعترین زمان” می‌شود. سامسونگ ادعا می‌کند که این تکنولوژی باعث اجرای سریع‌تر برنامه‌ها تا ۴۰ درصد در مقایسه با دستگاهایی با رم دو برابر می‌شود.

علاوه بر ویژگی‌های بالا، در آن حالت S Bike نیز وجود دارد. این گوشی از هفته آینده در هند با قیمت ۱۴۵ دلار قابل خرید است.

Galaxy J2 2016

1 در مورد “سامسونگ گلکسی J2 با قابلیت Smart Glow معرفی شد”

  1. سلام
    Smart Glow ایده واقعا خوبی هست .

    اما به نظرم بسیار در جای بدی قرار گرفته . بهترین جای آن دور دکمه Home بوده .
    فکر کنم سامسونگ برای Galaxy s8 دور دکمه هوم قرار بده این Smart Glow رو.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH