بازی Pokemon Go با کشف یک جسد به یاری پلیس آمد!

جدیدترین بازی واقعیت افزوده از شرکت نینتندو به نام Pokemon Go بازیکنان را از جای خود بلند کرده و آن‌ها را به کوچه و خیابان می‌فرستد تا در دنیای واقعی موجودات خیالی خود را جستجو کنند. اما اینکه چیزی واقعی پیدا شود چقدر احتمال دارد؟!

Sheyla Wiggins دختر ۱۹ ساله‌ای که سخت مشغول این بازی بود به دنبال نشانه‌های آن رفت و وقتی به قسمت مورد نظر رسید اصلا فکرش را هم نمی‌کرد که قضیه جنایی شود. وی برای پیدا کردن Pokemon باید به سمت رودخانه می‌رفت ولی آنجا چیز دیگری انتظارش را می‌کشید؛ یک جسد مرده و شناور روی آب!

وی آن لحظه را این‌گونه توصیف می‌کند:

من در طول پل بر روی رودخانه در حال قدم زدن بودم که ناگهان چیزی روی آب توجه مرا جلب کرد. خب من کمی به آن خیره شدم و سپس فهمیدم که یک جسد است.

طبق اظهارات این دختر نوجوان، جسد متعلق به مردی متوسط اندام با لباس‌های مشکی بوده است. او بلافاصله با پلیس تماس می‌گیرد و منتظر رسیدن آن‌ها می‌شود. هرچند کلانتر محلی فورا در محل وقوع جرم حاضر نمی‌شود ولی در گزارشات پلیس آمده است که ساعت ۸:۴۰ صبح جسد یک مرد در رودخانه توسط یک دختر نوجوان پیدا شده است. اما درباره این جسد پلیس می‌گوید:

مرگ بر اثر وقوع حادثه‌ای در طبیعت اتفاق افتاده و این چیزی است که باعث غرق شدن متوفی در رودخانه شده است. هنوز تا این زمان شواهدی مبنی بر وقوع قتل وجود ندارد.

دفتر پلیس محلی اضافه می‌کند که جسد مرد را در یک متری آب پیدا کرده‌اند و آن‌ها حدس می‌زنند که این شخص از قسمت‌های عمیق‌تر و وسیع‌تر رودخانه به اینجا آمده باشد. متاسفانه هویت این فرد هنوز مشخص نشده است. شیلا دختر نوجوان و قهرمان این داستان با اینکه از چیزی که دیده خیلی ترسیده است اما اظهار می‌کند که برای پیگیری بازی خود باز به آن رودخانه کذایی بر می‌گردد.

به واسطه محبوبیت و استقبال بی‌نظیر، این بازی در برخی کشورها موقتا به حالت تعلیق درآمده تا فشار از روی سرورها برداشته شود. اگر شما نیز از علاقمندان نینتندو و این بازی واقعیت افزوده هستید نظر خود را با ما در میان بگذارید.

Pokemon-Go-teaser-840x473

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH