آنر 8

به‌روزرسانی اندروید 8.0 اوریو برای آنر 8 عرضه نمی‌شود!

ماه گذشته مدیرعامل اجرایی آنر، جورج زائو در مصاحبه‌هایی به برنامه‌ریزی شرکت برای عرضه اندروید 8.0 اوریو برای آنر 8 و آنر 8 پرو صحبت کرده بود و اشاره کرد که این به‌روزرسانی به‌زودی عرضه می‌شود. آنر گوشی هوشمندی است که با استقبال خوب مخاطبان و کاربران مواجه شد.

متأسفانه شرکت چینی، نظر خود را در طی یک ماه تغییر داد، آنر هند تائید کرده است که به‌روزرسانی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای آنر 8 عرضه نمی‌شود و این اسمارت فون به‌روزرسانی اندروید اوریو 8.0 را دریافت نمی‌کند.

آنر هند در بیانیه‌ای عرضه نشدن این به‌روزرسانی را اعلام کرده است: متأسفانه امکان عرضه به‌روزرسانی اوریو به دلیل محدودیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای آنر 8 وجود ندارد. ما همیشه به فکر جلب رضایت مشتریان هستیم و از مسئله به وجود آمده ناراحتیم.

شرکت‌هایی که گوشی‌های هوشمند جدیدی را به بازار عرضه می‌کنند، باید برای عرضه به‌روزرسانی‌های امنیتی و سخت‌افزاری برنامه‌ریزی نمایند و توضیح اینکه چرا قابلیت عرضه به‌روزرسانی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای آنر 8 وجود ندارد، کمی دشوار است، این در حالی‌ست که نوکیا 2 اندروید اوریو 8.0 را دریافت کرده است!

4 در مورد “به‌روزرسانی اندروید 8.0 اوریو برای آنر 8 عرضه نمی‌شود!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH