اولین تبلت رتینا مانند

اپل با تولید و عرضه آی‌پد سوم یا همان آی‌پد جدید و استفاده از رتینا که بیش از 3 میلیون پیکسل را در نمایشگر 9.7 اینچی خود به تصویر می‌کشد، به نوعی آغازگر یک دعوت به مبارزه نیز بوده است که تا به حال این امر توسط شرکت دیگری به چالش کشیده نشده است.

یکی از مصمم‌ترین کمپانی‌ها که سعی زیادی در رقابت با رتینا دارد ایسر است که در جدیدترین تبلت تولیدی خود یعنی A700 تلاش کرده تا به قلمرو آی‌پد وارد شود؛ از این رو شاهد نمایشگری 10 اینچی با وضوح 1200×1920 پیکسل هستیم که زاویه دید آن نیز شباهت بسیاری به نمونه‌های IPS دارد. با این حال باز هم ایسر حدود 36 درصد از کیفیت اپل در مبحث نمایشگر عقب است ولی در مقایسه با تبلت‌های اندرویدی موجود در بازار یکی از باکیفیت‌ترین‌ها لقب گرفته است.

اگر تبلت A510 این شرکت را به یاد داشته باشید، A700 نیز شباهت زیادی در طراحی به آن دارد. در کناره‌ها از رنگ نقره‌ای و در زیر از ترکیبی استفاده شده که حس لمس ماده‌ای بین لاستیک و چرم را می‌دهد.

A700 به سیستم عامل اندروید نسخه 4 (ساندویچ بستنی) مجهز بوده و در بخش سخت افزاری نیز از چیپ Tegra 3 انویدیا چهار هسته‌ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز بهره برده است. همچنین رم یک گیگابایت و از نوع DDR2 است که از کارت حافظه میکرو اس دی تا 64 گیگابایت نیز پشتیبانی صورت می‌پذیرد. بد نیست بدانید که این تبلت 449 دلار (حدود 800 هزار تومان) قیمت دارد.

1 در مورد “اولین تبلت رتینا مانند”

  1. کلا به نظرم تا موقعی که گوگل تبلت نکسوس عرضه نکنه بازار تبلت ها همچنان تحت سلطه اپل میمونه

    اما به نظرم با عرضه نکسوس از طرف گوگل اقبال عمومی به تبلت های آندروییدی هم بیشتر میشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH