نتایج مبارزه در گروه B آی‌تی‌رسان کاپ: صعود نمایندگان مایکروسافت و شیائومی!

در گروه دوم رقابت‌های آی‌تی‌رسان کاپ، ۴ گوشی ال‌جی V10، مایکروسافت لومیا ۹۵۰XL، هواوی P9‌ و شیائومی Mi5 حضور دارند، گروهی که در آن دو محصول از چین به همراه لومیای آمریکایی و V10 کره‌ای به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند.

حال در اینجا قصد داریم تا نتایج رقابت‌های این گروه را در مسابقاتی که با یکدیگر داشتند مرور کرده و ببینیم در پایان کدام مدل‌ها قادر به صعود از دور اول این مسابقات خواهند شد.

نتایج دور اول

در نخستین بازی این گروه، دو گوشی لومیا ۹۵۰XL و ال‌جی V10 به مصاف یکدیگر رفتند تا رقابتی جذاب و دیدنی بین یک غول اندرویدی و ویندوزی شکل بگیرد.

V10-LUMIA-1

در پایان این رقابت که با استقبال زیادی از جانب شما آی‌تی دوستان نیز همراه بود، گوشی مایکروسافت با اختلاف اندک توانست از مجموعه ۲۵۶۶ رای انداخته شده به صندوق از سوی کاربران، ۱۱۱۲ رای را از آن خود کند و در سوی مقابل، ال‌جی V10 به ۱۰۱۷ رای دست یافت. ۴۳۷ نفر هم به تساوی این دو مدل حکم دادند تا در نهایت لومیا موفق شود که ۳ امتیاز این رقابت را از آن خود کند.

مقایسه لومیا ۹۵۰XL‌ با ال‌جی V10: تفاوت را احساس کنید!

رقابت دوم بین دو اسمارت فون هواوی P9‌ و شیائومی Mi5 در گرفت تا این گوشی‌های چینی، رقابتی جذابی را رقم بزنند.

HuawiP9VsXiaomiMi5-ItresanCUP

برنده این رقابت دیدنی، محصول پرسابقه‌تر، یعنی هواوی P9 شد که توانست ۸۸۵ رای در مقابل ۸۲۹ رای حریف را به‌دست بیاورد و ۴۰۷ نظری که به تساوی مسابقه نظر داشتند نیز کافی نبود تا بتواند جلوی پیروزی نماینده هواوی را در این مبارزه بگیرد.

مقایسه هواوی P9 با شیائومی Mi5: چشم بادامی‌ها!

به این ترتیب، با پایان یافتن دور اول در رقابت‌های گروه دوم، نتایج زیر برای جدول رده‌بندی گروه B به‌دست آمد که جایگاه مدل‌ها، نسبت به درصد آرای آن‌ها تعیین شده است.

Group-B

نتایج دور دوم

در مسابقه نخست از این گروه، دو برنده سری پیش یعنی لومیا ۹۵۰ ایکس ال با هواوی پی۹ به مصاف یکدیگر رفتند تا برنده، سرگروه اول این جدول شده و تا حد زیادی صعودش به دور بعدی را قطعی کند.

XL VS P9 (10)

در این رقابت جذاب و پایاپای، گوشی مایکروسافت موفق شد تا با کسب ۱۰۱۳ رای، بر جایگاه نخست تکیه بزند و هواوی P9 با ۹۰۳ رای توفیقی به‌دست نیاورد. ۳۶۶ نفر هم به تساوی این مسابقه رای دادند.

مقایسه مایکروسافت لومیا ۹۵۰XL با هواوی P9: از شرق تا غرب!

مسابقه بعدی بین دو گوشی بازنده دور اول بود تا بلکه برنده بتواند همچنان امید خودش را برای صعود حفظ کرده و بازنده کم کم راهی خانه‌اش شود. پس شیائومی می۵ به مصاف ال‌جی وی۱۰ رفت.

Xiaomi-Mi-5-VS-LG-V10-(17)

در این رقابت محصول چینی خیلی سرتر عمل کرد و توانست با کسب ۱۱۰۸ رای در مقابل ۸۷۰ رای کسب شده برای ال‌جی وی۱۰، نه تنها یک پیروزی شیرین را به‌دست بیاورد، بلکه به جایگاه دوم جدول رده‌بندی صعود کرده و همه چیز را به دور پایانی و سوم این گروه بکشاند.

مقایسه ال‌جی V10 و شیائومی Mi5: فیل و فنجان!

به این ترتیب، با پایان یافتن دور دوم در رقابت‌های گروه دوم، نتایج زیر برای جدول رده‌بندی گروه B به‌دست آمد که جایگاه مدل‌ها، نسبت به درصد آرای آن‌ها تعیین شده است.Group-B2

نتایج دور سوم و پایانی

رقابت‌های گروه B خیلی نزدیک و نفس گیر دنبال شده و همه گوشی‌ها همچنان شانس صعود خودشان را حفظ کرده‌اند. اولین رقابت، بین اسمارت فون هواوی یعنی P9 با گوشی مستحکم ال‌جی بود.

IMG_0144

در این مسابقه نفس گیر، هر دو محصول رقابت بسیار نزدیک و پایاپایی را انجام دادند، اما در پایان این گوشی کره‌ای بود که موفق به شگفتی آفرینی شد تا با کسب ۱۱۱۵ رای در مقابل ۱۰۹۶ رای، بتواند نخستین پیروزی خود را کسب کرده و از طرفی، این دلهره را برای گوشی هواوی به‌وجود بیاورد که در آستانه حذف قرار گرفته است.

مقایسه ال‌جی V10 با هواوی P9: زشت و زیبا!

رقابت دوم، نقشی بسیار حیاتی در تعیین سرنوشت این گروه داشت. گوشی مایکروسافت ۹۵۰ایکس ال که تا به اینجا هر دو بازی خودش را برده بود، به سراغ شیائومی Mi5 رفت!

Xiaomi-Mi5-vs-Lumia-950XL13

از این مسابقه استقبال چشم‌گیری صورت گرفت و احتمالا طرفداران سایر برندها برای بالا آمدن (و شاید هم جلوگیری از صعود!) گوشی مورد علاقه خودشان، حضور فعالی پیدا کردند. اما در پایان محصول ویندوزی توانست ۱۶۲۲ رای کسب کند و گوشی شیائومی با آنکه ۱۵۸۶ رای به‌دست آورد، اما به لطف کسب درصد بیشتر در آرای کل مسابقاتش، تنها با ۳ امتیاز راهی مرحله دوم مسابقات شد.

مقایسه مایکروسافت لومیا ۹۵۰XL با شیائومی Mi 5: سبک و سنگین!

با پایان یافتن مسابقات این گروه، مایکروسافت لومیا ۹۵۰XL با کسب ۹ امتیاز و اقتدار کامل به دور دوم راه یافت و پشت سر آن ۳ گوشی ۳ امتیازی قرار گرفتند که محصول شیائومی تنها به لطف درصد بیشتر آرای خودش (همان تفاضل گل!) به دور دوم صعود کرد و یکی از ۸ گوشی برتر آی‌تی‌رسان کاپ شد.

Group-B3

مسابقات آی‌تی‌رسان کاپ را از اینجا دنبال کنید

hami2

27 در مورد “نتایج مبارزه در گروه B آی‌تی‌رسان کاپ: صعود نمایندگان مایکروسافت و شیائومی!”

  1. چرا الان شیائومی بالا اومد؟؟؟؟امتیازاتشون که مساویه؟؟؟
    دیدار رو در رو برای بالا اومدن در نظر گرفته شد؟؟؟؟؟

    1. مجتبی مسکینی

      برای بالا اومدن ملاک میزان درصد کسب شده در رقابت‌هاست (چیزی شبیه به همون تفاضل گل در فوتبال)
      که طبق این محصول شیائومی دوم شد و به دور بعد صعود کرد
      شاد باشید

  2. اصغر تقوی علی آبادی

    لومیا با ۹ امتیاز اول شد و هواوی با ۶ امتیاز دوم میشه. گروه زیاد جالبی نبود و حساسیت هم نسبت به دیگر گروه ها کمتر بود

  3. اصغر تقوی علی آبادی

    به احتمال زیاد هواوی برنده بازی با ال جی میشه. از طرف دیگه اگه شائومی بتونه مایکروسافت رو ببره سه گوشی ۶ امتیازی خواهیم داشت که خیلی حساس میشه.

    1. salar.mohammadalizadeh

      شما چرا اینقد دیدگاه های مثل هم میدید تا امتیازتون بیاد بالا؟؟ از مدیران تعجب میکنم که دیدگاهاتون رو تایید میکنن…..بگذریم.تو این گروه به نظرم حق پی ۹ بود که بیاد بالا…و اینکه واقعا نمیدونم اگه مایکروسافت این همه طرفدار داره که تو اینجور مسابقه ها بیان به گوشیاش رای بدن..چرا فروش خوبی نداره؟؟ معلومه اونایی که رای میدن فقط به خاطر اینه که گوشی حریف رای کمتر بیاره…

      1. قبلا این بحث شده و باید بگم که دیدگاه های یکسان از طرف مدیران تایید نمیشن و حذف میشن…شاید از نظر شما یکسان باشه.در ضمن دیدگاه ها برای دور های رقابتی مختلف هستش…اگه ناراض هستی با بچه ها صحبت کنم امتیازات منو بدن به شما تا اینجوری حرص نخوری چون نگرانتم…اینکه مایکروسافت طرفدار داره منطقیه و اینکه از مابقی گوشی ها در این گروه برتر بود شکی نیست(رای ها و امتیاز این گوشی کاملا اینو تایید میکنه) و اینکه فروش خوبی نداره یکی از دلایلش اینه که ویندوزی هستش و موقع خرید خیلی ها اندروید رو به ویندوز ترجیح میدن اما این دلیل نمیشه که به شایستگی لومیا در این مسابقات رای داده نشه و بخاییم بی انصافی کنیم و رای الکی بدیم…این یک مسابقه برای انتخاب گوشی برتر و شایسته هستش نه تبلیغات برای گوشی ها و بالا بردن فروش یک محصول.لطفا منطقی باشید…من خودم طرفدار سامسونگ هستم اما در تمام رای هایی که دادم سعی کردم انصاف رو رعایت کنم و حتی شده به ال جی یا هواوی و هر گوشی که برتر بوده رای بدم…در هر صورت امتیازو خاستی بگو تعارف نکن
        موفق و پبروز باشید…

  4. از این گروه واقعا شیائومی باید بالا بیاد و الی خیلی حیف میشه … شیئومی mi5 یکی از زیباترین و قویترین و خوش دست ترین گوشیهاست و تمام امکانات روز رو در خودش داره … انشااله بالا میاد به همراه مایکروسافت /

  5. salar.mohammadalizadeh

    این نتایج هم قابل پیشبینی بود….درسته لومیا هم سطح خیلی از گوشیاس ولی برند آمریکایی و دوربین و سیستم عامل شاخصش برگ بردنده این گوشیه

  6. رقابت سختی در گروه B هست هردو از سخت افزار قدرتمند طراحی عالی با کیفیت امکانات جدید وپیشرفته وجالبی برخوردار هستند سیستم عامل متفاوت از شرق تا غرب .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH