نتایج مبارزه در گروه C آی‌تی‌رسان کاپ: صعود نماینده ال‌جی و اپل!

در گروه سوم رقابت‌های آی‌تی‌رسان کاپ، ۴ گوشی آی‌فون ۶S پلاس، بلک‌بری پریو، ال‌جی G5 و گوگل نکسوس ۶P حضور دارند، گروهی که در آن ۴ محصول با ملیت‌های مختلف به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند.

حال در اینجا قصد داریم تا نتایج رقابت‌های این گروه را در مسابقاتی که با یکدیگر داشتند مرور کرده و ببینیم در پایان کدام مدل‌ها قادر به صعود از دور اول این مسابقات خواهند شد.

نتایج دور اول

در نخستین بازی این گروه، دو گوشی ال‌جی G5 و گوگل نکسوس ۶P به مصاف یکدیگر رفتند تا رقابتی جذاب و دیدنی بین یک غول اندرویدی خالص و محصولی ماژول‌دار شکل بگیرد.

loGo

در پایان این رقابت که با استقبال زیادی از جانب شما آی‌تی دوستان نیز همراه بود، گوشی ال‌جی توانست از مجموعه ۲۳۹۵ رای انداخته شده به صندوق از سوی کاربران، ۱۰۸۶ رای را از آن خود کند و در سوی مقابل، نکسوس ۶P به ۹۰۰ رای دست یافت. ۴۰۹ نفر هم به تساوی این دو مدل حکم دادند تا در نهایت G5 موفق شود که ۳ امتیاز این رقابت را از آن خود کند.

مقایسه ال‌جی G5 با نکسوس ۶P: قدرت و اصالت!

رقابت دوم بین دو اسمارت اپل آی‌فون ۶S پلاس و بلک‌بری پریو در گرفت تا این گوشی‌های آمریکایی و کانادایی، رقابت جذابی را رقم بزنند.

PrivVs6SPlus (3)

برنده این رقابت دیدنی، محصول مشهورتر، یعنی آی‌فون ۶S اپل شد که توانست ۱۲۱۲ رای در مقابل ۷۲۰ رای حریف را به‌دست بیاورد و ۳۰۶ نظری که به تساوی مسابقه نظر داشتند نیز کافی نبود تا بتواند جلوی پیروزی مقتدارنه نماینده اپل را در این مبارزه بگیرد.

مقایسه آی‌فون ۶s Plus و بلک‌بری Priv؛ میراث‌داران کلمب!

به این ترتیب، با پایان یافتن دور اول در رقابت‌های گروه سوم، نتایج زیر برای جدول رده‌بندی گروه C به‌دست آمد که جایگاه مدل‌ها، نسبت به درصد آرای آن‌ها تعیین شده است.

Group-C

نتایج دور دوم

در اولین رقابت از دور دوم در گروه C، دو گوشی پیروز به مصاف یکدیگر رفتند تا سرگروه مشخص شود. گوشی محبوب اپل یعنی آی‌فون ۶S پلاس به مصاف ال‌جی G5 رفت تا به نوعی شاهد رقابت اندروید و iOS نیز باشیم.

LG-G5-VS-iPhone-6s-(12)

بایستی این مسابقه را یکی از جذاب‌ترین رقابت‌ها در طول آی‌تی‌رسان کاپ دانست که محصول ال‌جی تنها با اختلاف چند رای موفق شد تا نماینده اپل را از پیش روی بردارد و با کسب ۹۳۹ رای در مقابل ۹۳۰ رای، به صدر جدول گروه C نیز تکیه بزند.

مقایسه ال‌جی G5 با آی‌فون ۶S Plus: نبرد بزرگان!

در مسابقه دوم نکسوس ۶P به مصاف بلک‌بری پریو رفت تا گوشی‌های سوم و چهارم هم برای خودشان شانسی جهت صعود پیدا کنند.

IMG_9777

در این رقابت نسبتا آسان، گوشی کانادایی همچون مسابقه اول مقهور قدرت حریف شد و محصول خالص اندرویدی یعنی گوگل نکسوس ۶P شکست سختی را به آن تحمیل کرد و با کسب ۱۰۳۱ رای در مقابل ۸۶۹، اولین ۳ امتیاز خودش را در این رقابت‌ها کسب کرد.

مقایسه بلک‌بری Priv و نکسوس ۶P: نبرد دورگه‌ها

پس از پایان دور دوم، نماینده ال‌جی با اقتدار بر صدر نشست و مدل‌های دیگر منتظر دور پایانی جهت آزمودن شانس خود جهت صعود ماندند.

Group-C2

نتایج دور سوم و پایانی

در آخرین دور از رقابت‌های این گروه، جدال‌هایی حساس و تعیین کننده باقی مانده بود تا صعود کنندگان مشخص شوند. در نخستین رقابت، ال‌جی G5 به سراع بلک‌بری پریو رفت تا گوشی همیشه برنده، مسابقه نسبتا آسانی با محصول همیشه بازنده داشته باشد!

LG G5 VS Priv (18)

همان طور که می‌شد از ابتدای رقابت هم حدس زد، گوشی ال‌جی توانست با ۸۸۵ رای پیروزی خودش را جشن گرفته و بلک‌بری با آنکه ۷۶۴ رای به‌دست آورد اما با اقتدار حذف شد!

مقایسه ال‌جی G5 با بلک‌بری پریو: نبرد متفاوت‌ها!

مسابقه بعدی تعیین کننده گوشی دوم برای صعود از گروه بود و بین دو پرچم‌دار بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا یعنی اپل و گوگل در گرفت. آی‌فون ۶S پلاس در مقابل نکسوس ۶P رقابت نفس گیری را آغاز کردند.

IPHONE 6S PLUS VS NEXUS 6P (26)

اما در پایان این گوشی سیب نشان بود که توانست با کسب ۱۰۵۱ رای پیروز این رقابت حساس لقب گرفته و به عنوان گوشی دوم از این گروه صعود کند.

مقایسه نکسوس ۶P با آی‌فون ۶S Plus؛ مبارزان با اصالت!

حال با پایان یافتن رقابت‌ها در گروه C، دو گوشی ال‌جی G5 و آی‌فون ۶S پلاس موفق به حضور در مرحله حذفی مسابقات شدند.

Group-C3

مسابقات آی‌تی‌رسان کاپ را از اینجا دنبال کنید

hami2

22 در مورد “نتایج مبارزه در گروه C آی‌تی‌رسان کاپ: صعود نماینده ال‌جی و اپل!”

  1. حق ال جی بود اول بشه و شد، این گوشی بهترین گوشی دنیاست که تا الان درست شده و گوشی بعدی که بخواد جاشو بگیره قطعا ال جی G6 یا V20 خواهد بود.

  2. ببخشید من تازه پیگیر جام آی تی رسان شدم
    میخواستم بدونم از انجام مقایسه تا انتخاب برنده چند روز طول میکشه؟

    1. مجتبی مسکینی

      ۳ روز
      الان مرحله گروهی تموم شده و فردا اولین مسابقه مرحله حذفی هست
      برنامه مسابقات رو هم می‌تونید از بخش آی‌تی‌رسان کاپ ببینید
      شاد باشید

  3. چه عجب که G5 بالاخره صدر نشین شد. خیلی حیف شد که نکسوس ۶p لب مرز ایستاده. گوشیهای این گروه اینقد محبوب هستن که نمیشه ۲تا رو انتخاب کرد…. ولی به احتمال زیاد G5 و ۶S میرن به مرحله بعد

  4. آیفون به عنوان نفراول صعود میکنه از این گروه … و نفر دوم هم نماینده الجی خواهد بود . شک نکنید دوستان …

  5. البته نکسوس ۶p خیلی گوشی خوبیه و توی این گروه فقط LG G5 ماله امساله و بقیه یه جورایی تقریبا ۱ سالی از عمرشون میگذره و با این حال نماینده های اپل واقعا همیشه قدرتمند ظاهر میشن.

  6. رقابت بین دوگوشی قدرتمند درگروه c بسیار نزدیک به هم وسخت است هردو گوشی پر طرفدار وجذابی هستند با طراحی های خاص امکانات وسخت افزار به روز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH