ماوسی با ۲۰ کلید مثل صفحه کلید!

شرکت معروف و سازنده محصولات جانبی Logitech خط تولید جدیدی در سری G-Series محصولات مخصوص بازی راه انداخته است. این مدل جدید که با نام  G600 MMO شناخته می شود، طوری طراحی شده که در بازی های آنلاین شبکه (مولتی پلیر) توانایی‌اش را به رخ دیگر ماوس‌های این رده می‌کشد. یکی از قابلیت‌های مهم این ماوس داشتن 20 کلید است که با انگشت شست می‌توان به راحتی با 12 کلید کار کرد. این 12 کلید به دو دسته جدید 6 تایی تقسیم شده است و بر روی ماوس دو کلید وجود دارد که برای تغییر Dpi از آن استفاده می‌شود. همچنین یک اسکرول با حساسیت بالا که کار کردن با آن خالی از لطف نیست.

تمام کلید های G600 قابلیت برنامه ریزی دارند البته قبل از برنامه ریزی به صورت دستی، شرکت سازنده به طور پیش فرض این کار را کرده است. برای تغییر دقت ماوس البته پیشنهاد می‌شود در حالت پیش‌فرض از dpi معمولی استفاده کنید و در بازی‌های رایانه‌ای حتما دکمه را فشار دهید که دقت ماوس به 8200 dpi افزایش یابد. شرکت لاجیتیک در گزارشی اعلام کرده است در هر ثانیه بیش از  1000 گزارش این ماوس برای درگاه USB ارسال می کند!

طراحی ماوس به صورتی است که اگر زمان زیادی به بازی کردن با آن بپردازید احساس خستگی در ناحیه دست نخواهید کرد. در ساخت این محصول لاجیتک از روشی ابتکاری استفاده شده است که به واسطه آن برای جرکت روان‌تر، ماوس اصطکاک کمتری با پوشش زیرین خود خواهد داشت. این ماوس در دو رنگ سفید و مشکی در ماه جولای (تیر ماه) و با قیمت 79.99 دلار به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

1 در مورد “ماوسی با ۲۰ کلید مثل صفحه کلید!”

  1. سلام
    حدودا 3 ساله این موس رو دارم مثل روز اول کار میکنه! البته اگه دوباره ببینم یکی دیگه میخرم
    این مدل موس برای بازی های سبک mmorpg پیشنهاد میشه،بازی هایی مثل WOW ، ESO ، GW2 و…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH