برگزاری نمایشگاه IFA 2021 رسما لغو شد

طی مدت چند سال گذشته نمایشگاه IFA همواره در حوالی 3 ماهه سوم سال میلادی برگزار شده است. این رویداد هر ساله در شهر برلین آلمان برگزار می‌شود و شرکت‌های مختلف برای نمایش تکنولوژی‌ها و ابزارهای جدید و پیشرفت‌های خود در عرصه فناوری در این رویداد حاضر می‌شوند.

چنان‌چه منتظر برگزاری این رویداد طی سال جاری هستید؛ در این‌صورت متاسفانه امروز خبر ناامیدکننده‌ای برای شما منتشر شده است. بر اساس گزارشات برگزاری رویداد IFA 2021 لغو شده است. بر اساس برنامه‌ریزی اولیه قرار بود این نمایشگاه در نخستین هفته از ماه سپتامبر برگزار شود؛ اما با توجه به نگرانی‌های موجود پیرامون شیوع بیماری کووید 19 مسئولان برگزاری این رویداد به این نتیجه رسیده‌اند که لغو مراسم فوق ایده‌ای ایمن‌تر خواهد بود.

“این تصمیم به‌دنبال گفتگوهای دقیق با کارشناسان حوزه بهداشت عمومی و چندین طرف ذینفع اتخاذ شد. نهایتا چندین معیار کلیدی بهداشت جهانی به سرعت شرایط نامناسبی را رقم زدند که از جمله آن‌ها می‌توان به شیوع سریع گونه‌های جدید بیماری کووید 19 اشاره کرد. به‌عنوان مثال در منطقه جنوب آسیا نگرانی‌ها پیرامون سرعت اجرای برنامه جهانی واکسیناسیون کرونا کماکان به قوت خود باقی هستند.”

بی‌تردید اعلام چنین تصمیمی مایه ناامیدی خواهد بود. اما IFA 2021 نخستین رویدادی نیست که به‌دلیل شیوع بیماری کووید 19 در سال 2021 لغو شده است. پیش‌تر برگزاری حضوری رویدادهایی نظیر CES نیز لغو شده بود. سایر کمپانی‌ها نظیر اپل و گوگل نیز تصمیم گرفته‌اند تا از رویداد از پیش ضبط شده میزبانی نمایند؛ لذا تصمیم اخیر مبنی بر لغو برگزاری رویداد IFA 2021 حقیقتا چندان مایه شگفتی نخواهد بود.

در خصوص احتمال برگزاری رویداد مجازی به‌جای مراسم حضوری هیچ‌گونه اطلاعاتی منتشر نشده است. اما بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت‌هایی که برای حضور در این رویداد برنامه‌ریزی کرده بودند؛ احتمالا کماکان رویدادهای اختصاصی خود را برگزار خواهند کرد.

1 در مورد “برگزاری نمایشگاه IFA 2021 رسما لغو شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH