آیفون ۶SE در Geekbench امتیاز بهتری از آیفون ۶s کسب کرد!

بنچمارک‌ها گرچه ممکن است خیلی دقیق نباشند و معیار واقعی از عملکرد یک گوشی را به ما ندهند، اما معیار خوبی برای تخمین قدرت احتمالی یک گوشی به ما می‌دهند. حال نیز ظاهرا آیفون ۶SE در Geekbench دیده شده و جالب اینجاست که امتیاز بیشتری از آیفون ۶s کسب کرده است.

آیفون ۶s در این بنچمارک امتیاز ۴۴۲۷ برای چندهسته‌ای و ۲۵۴۲ را برای تک‌هسته‌ای دریافت کرد. آیفون ۶SE به ترتیب امتیازهای ۵۲۱۰ و ۳۰۴۲ را از آن خود کرده است. برخی اخبار دیگر نیز در مورد آیفون ۶SE به بیرون درز کرده است. بر اساس این اخبار، ظاهرا هنوز دکمه هوم فیزیکی وجود دارد. تکنولوژی True Tone که در نمایشگر آیپد پرو ۹.۷ اینچی وجود داشت،‌ به این آیفون نیز راه پیدا کرده است. اندازه و رزولوشن نمایشگر نیز نسبت به نسل قبل تغییری ندارد.

مدل با نمایشگر بزرگتر با دوربین دوگانه عرضه می‌شود، ولی این دوربین دوگانه شبیه هواوی P9 و آنر ۸ که یک دوربین عکس سیاه و سفید و یک دوربین عکس رنگی می‌گیرد، نیست. دوربین دوگانه آیفون بزرگتر، شبیه دوربین ال‌جی G5 خواهد بود که دو دوربین با طول کانونی متفاوت دارد.

آیفون ۶s پس از معرفی نسل جدید آیفون تنها در رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری بفروش می‌رسد. رنگ طلایی و رز طلایی مختص آیفون‌های جدید خواهد بود.

gsmarena_001

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH