ایسر نازک‌ترین لپ‌تاپ دنیا را معرفی کرد: با ایسر Swift 7 آشنا شوید!

ایسر با معرفی لپ‌تاپ بسیار باریک Swift 7 قبل از شروع نمایشگاه IFA همه را انگشت به دهان گذاشت، دستگاهی که تنها ۹.۹۸ میلی‌متر ضخامت دارد. ایسر با معرفی این مدل بدون قربانی کردن پورت‌ها و ظرفیت باتری موفق به شکست مک‌بوک اپل و اچ‌پی Spectre 13 شد و لقب نازک‌ترین لپ‌تاپ را تصاحب کرد. پردازنده Core-i5 نسل هفتم اینتل، دو پورت USB-C 3.1، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ مشخصات اصلی این دستگاه را تشکیل می‌دهند و به لطف پردازنده جدید و کم‌مصرف اینتل شارژدهی این لپ‌تاپ به ۹ ساعت می‌رسد.

vlad-savov08-30_1701da.0

این دستگاه از نمایشگر ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی و پنل IPS، حافظه داخلی SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و ۸ گیگابایت رم بهره می‌برد، این مدل همانند مک‌بوک اپل به فن جهت خنک کردن پردازنده مجهز نیست. بدنه یکپارچه آلومینیومی آن به رنگ مشکی تیره در بیرون و طلایی درجه یک در داخل است. وزن این لپ‌تاپ تنها به ۱.۱ کیلوگرم می‌رسد که امکان حمل با یک دست را برای کاربر به همراه دارد، همچنین تایپ کردن با آن نیز لذت‌بخش است حتی اگر کلیدهای آن عمق زیادی نداشته باشند. تنها مورد ناخوشایند مربوط به حالت انعطاف‌پذیری در وسط دستگاه است، البته مقاومت کلی آن خوب ارزیابی می‌شود و با ضخامت کم خود قادر به دوام آوردن در برابر فشارهای روزانه است. تاچ‌پد Swift 7 بسیار عریض طراحی شده به گونه‌ای که می‌توان آن را شروع‌کننده نسل جدیدی از تاچ‌پدهای عریض نامید.

vlad-savov08-30_1656da.0

من معمولا خواهان استفاده از نمایشگر لمسی یا چرخشی در لپ‌تاپ خود نیستم، ولی این ضخامت کم Swift 7 باعث می‌شود تا انتظار استفاده از تکنولوژی‌های بالا را داشته باشیم و کمبود آن‌ها را حس کنیم. امروز ایسر مدل Spin 7 را نیز معرفی کرد که مجهز به پردازنده Core-i7 و نمایشگر ۱۴ اینچی لمسی با لولا ۳۶۰ درجه است که با قیمت کمتر و ضخامتی بیشتر از Swift 7 عرضه خواهد شد. بسیاری از مردم این سوال را می‌پرسند که چرا ایسر با تحمل مشکلات فراوان دستگاه Swift 7 را تولید کرد در حالیکه مدل Spin 7 با قابلیت‌های بیشتر موجود است، البته ما با نظر آن‌ها موافقیم. اگر ایسر از مدل Spin 7 به تنهایی رونمایی می‌کرد، شاهد دستگاهی خوب و یک گام رو به جلو از سوی این شرکت تایوانی بودیم اما ایسر تصمیم گرفت تا با معرفی لپ‌تاپ Swift 7 تمامی نظرات و ستایش‌ها را نصیب خود کند و قدرت خود را به نمایش گذارد.

vlad-savov08-30_1702da.0

ایسر برخلاف رقیب هموطن تایوانی خود یعنی ایسوس، تصمیم گرفت تا به جای صحبت از رقیب مک‌بوک اپل، قاتل آن را عرضه کند. این دستگاه از ماه آینده با قیمت ۶۹۹۹ یوان در چین، ۱۲۹۹ یورو در اروپا و ۹۹۹ دلار در آمریکا به فروش می‌رسد، به نظر می‌رسد که قیمت‌گذاری ایسر اصلا بد نیست و با توجه به ویژگی‌های آن کاملا مناسب تلقی ‌می‌شود.

vlad-savov08-30_1745da.0

2 در مورد “ایسر نازک‌ترین لپ‌تاپ دنیا را معرفی کرد: با ایسر Swift 7 آشنا شوید!”

  1. این عالیه گفته با ۹۹۹ دلار میاد بازار یعنی اگه دلار بشه ۴۰۰۰تومن میشه ۴ میلیون این عالیه ایسر فوق العالاده است
    حالا موندم اپل میخواد به چی به نازه؟؟؟؟؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH