لپ‌تاپ ایسر Predator 21 X با نمایشگر خمیده و دو کارت گرافیک GTX 1080 رسما معرفی شد: یک درنده به تمام معنا!

محصول جدید ایسر با نام Predator 21 X به واقع یک هیولاست. سازندگان، علاوه بر این که برای اولین بار از یک صفحه نمایش ۲۱ اینچی خمیده برای لپ‌تاپ استفاده کرده‌اند، از دو پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1080 نیز در این محصول بهره برده‌اند. به این سیستم، ۵ فن خنک کننده، پردازنده نسل هفتم سری K شرکت اینتل و فضای ذخیره سازی معادل ۴ ترابایت از نوع SSD را نیز اضافه کنید.

این محصول امروز و در کنفرانس ایسر پیش از برگزاری نمایشگاه IFA رونمایی شد. طبق گفته مسئولان شرکت ایسر، این لپ‌تاپ به طور اختصاصی برای پردازش‌های سنگین گرافیکی و بازی‌های کامپیوتری با بالاترین کیفیت طراحی شده است و شاید برای استفاده عادی روزانه بیش از حد قوی باشد! همچنین طبق اخباری که در مراسم رونمایی از این غول ایسر منتشر شده، معلوم شد که Predator 21 X در ماه ژانویه سال آینده وارد بازار خواهد شد. دلیل تاخیر به وجود آمده در عرضه محصول، اینگونه اعلام شده که اینتل هنوز پردازنده‌ای که در Predator 21 X مورد استفاده قرار گرفته را به صورت رسمی معرفی نکرده است.

علاوه بر مواردی که در مورد سخت افزار لپ‌تاپ جدید ایسر گفتیم، باید اشاره داشت که این محصول قابلیت پشتیبانی از ۴ قطعه رم با فناوری DD4 را دارد که می‌توان با اضافه کردن آن‌ها، ظرفیت حافظه رم دستگاه را تا ۶۴ گیگابایت افزایش داد. همچنین در این محصول، از سنسور ساخت شرکت سوئدی Tobii به منظور کنترل کارها با حرکت چشم نیز استفاده گردیده است. نکته جالبی که در ساخت کیبورد Predator 21 X به کار رفته، تبدیل Numpad به Touchpad است. شما می‌توانید به راحتی در زمانی که نیاز به استفاده از هر کدام دارید، تنها با فشار دکمه‌ای، شاهد تغییر حالت از Numpad به Touchpad و بالعکس باشید.DSC09872.0

شاید کمی خنده‌دار باشد که بخواهیم ۲۱ X را به عنوان یک لپ‌تاپ گیمینگ معمولی معرفی کنیم. زیرا امکانات باور نکردنی موجود در این محصول، هیچ شباهتی به لپ‌تاپ‌های گیمینگ موجود در بازار فعلی ندارد. شاید نکته جالب توجه، وزن این لپ‌تاپ باشد. ۲۱ X وزنی برابر با ۸ کیلوگرم دارد! شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید این وزن، معادل وزن ۷ لپ‌تاپ Swift 7 (که از دیگر تولیدات ایسر است) بوده که این محصول هم به تازگی رونمایی شد.

اطلاعات کاملی در خصوص کیفیت نمایشگر دستگاه در عمل در دست نیست؛ چرا که شرکت ایسر تنها نسخه دمو از این محصول را در نمایشگاه IFA در اختیار قرار داده  است اما طبق اطلاعاتی که مطرح شده، نمایشگر ۲۱ اینچی خمیده، کیفیتی معادل ۲۵۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد و با فناوری IPS LED ساخته شده است. طبق گفته مسئولان غرفه ایسر، نسخه دمو این لپ‌تاپ، از لحاظ کارآیی، اندکی از نسخه اصلی آن (که قرار است وارد بازار شود) ضعیف‌تر ساخته شده اما در عین حال، شاهد این بودیم که Predator 21 X توانست در میان سایر رقیبان، برتری‌های خودش را ثابت کرده و به یکه تازی خود در میان لپ‌تاپ‌ها ادامه دهد.

به هر حال، ایسر در مسیری قدم گذاشته که کمپانی‌های کمی تمایل دارند که در آن گام بردارند. شاید برای این که بدانیم این غول تایوانی، در عمل چه نمایشی را از خود نشان می‌دهد، باید صبر کنیم تا نسخه اصلی محصول وارد بازار شود. ولی با توجه به ویزگی‌هایی که تا به اینجا از این لپ‌تاپ گفته شده، به نظر می‌رسد Predator 21 X یکی از شگفت انگیزترین محصولاتی است که تا پیش از نمایشگاه IFA 2016 معرفی شده است.

DSC09877.0

1 در مورد “لپ‌تاپ ایسر Predator 21 X با نمایشگر خمیده و دو کارت گرافیک GTX 1080 رسما معرفی شد: یک درنده به تمام معنا!”

  1. قیمت ان ۷۹۹ یورو
    نزدیک ۳ ملیون تومن میشه
    برار ریانه شخصی این فطعات بزاریم بیشتر از ۱۲ ملیون میشه
    صرفه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH