ایسر از کروم‌بوک R 13 با قابلیت تبدیل شدن به تبلت پرده برداشت

کروم‌بوک‌ها، مدتی است که پا به عرصه تکنولوژی گذاشته‌اند و با قابلیت‌هایی که در خود دارند، توانسته‌اند طرفداران زیادی را به سمت خودشان جذب نمایند. یکی از کمپانی‌های پیشگام در زمینه تولید کروم بوک‌ها، ایسر بوده که هر ساله، محولات جدیدی را در این بخش معرفی می‌کند.

پیش از آغاز به‌کار رسمی نمایشگاه IFA، این شرکت تایوانی فرصت را غنیمت شمرده و از کروم‌بوک جدیدش که نمایشگر آن از قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه پشتیبانی می‌کند و توانایی تبدیل شدن به تبلت را دارد، رونمایی کرده است. نمونه قبلی از این مدل با نام R 11 نیز پیش‌تر معرفی شده بود اما مدلی که ایسر امروز به نمایش گذاشته است، صفحه نمایش بزرگ‌تر و قابلیت‌های جدیدتری دارد. ایسر برای این که در این زمینه بتواند نظر مشتریان را به خودش جلب کند، کار سختی را در مقابل رقیبان اندرویدی و همچنین ویندوزی خود بر سر تولید محصولات تبدیل‌پذیر دارد.Acer-Chromebook-R-13_01-1106x720

اگر بخواهیم از قابلیت‌های سخت افزای R 13 بیشتر صحبت کنیم، می‌توانیم به این نکته اشاره نماییم که این کروم‌بوک ۱۳.۳ اینچی، نمایشگری با کیفیت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد. همچنین این محصول از چیپست MediaTek MT8173C به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم با فناوری LPDDR3 استفاده می‌کند که در ۳ مدل با ظرفیت‌های ۱۶،۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی عرضه شده است.

این محصول، از سیستم عامل کروم برای اجرای برنامه‌ها استفاده می‌کند که یکی از قابلیت‌های خوبی که دارد، این است که به کاربر اجازه می‌دهد از نرم افزارهای اندرویدی نیز بر روی دستگاهش بهره ببرد. شاید کروم‌بوک‌ها نتوانند از لحاظ گرافیکی خیلی قوی عمل کنند اما به هر حال برای کارهای روزانه و برخی پردازش‌های سبک، می‌توانند کارآمد باشند و نیاز کاربر را بر طرف کنند. چیزی که مسلم بوده، این است که هنوز نمی‌توان کروم‌بوک‌ها را رقیبی جدی برای لپ‌تاپ‌ها دانست.

کروم‌بوک جدید ایسر، علاوه بر ویزگی‌هایی که گفتیم، دو حالت لپ‌تاپ و تبلت دارد که به کاربر اجازه می‌دهد بسته به نیاز خود، به استفاده از برنامه‌های مختلف بپردازد. همچنبن قابل ذکر است در حالت تبلت، دستگاه شما می‌تواند طول عمر باتری طولانی‌تری داشته باشد. R 13 قرار است تا ماه آینده، در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه شود.Acer-Chromebook-R-13_06-1180x720

3 در مورد “ایسر از کروم‌بوک R 13 با قابلیت تبدیل شدن به تبلت پرده برداشت”

  1. مهسا اکبری

    با تشکر از سایت ای تی رسان و سرعت بسیار بالا در انتقال اتفاقات نمایشگاه IFA تشکر از اقای مسبوقی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH