Corning و رونمایی از گوریلا گلس +SR با مقاومت بالا

شرکت Corning که به‌عنوان تولیدکننده مشهور صفحات محافظ Gorilla Glass شناخته می‌شود و محصولات آن در حال حاضر بر روی بسیاری از تلفن‌های هوشمند موجود در بازار به چشم می‌خورد، امروز محصولی جدید با نام +Gorilla Glass SR را معرفی کرد. این محصول که با عنوان یک نوآوری خارق‌العاده از آن یاد می‌شود، آمده است تا از ساعت‌های هوشمند و سایز ابزار پوشیدنی به مانند تلفن‌های هوشمند در مقابل ضربات محافظت نماید.

بر اساس اعلام Corning، محافظ جدید این شرکت در مقابل خط و خش و خراشیدگی از خود مقامت بالایی نشان می‌دهد و می‌تواند سد محکمی برای دیوایس‌های گران‌قیمت شما در مقابل ضربات و خراشیدگی‌های ناخودآگاه به حساب آید. Corning می‌گوید که +Gorilla Glas SR حدود ۷۰ درصد مقاومت بیشتر و ۲۵ درصد بازتاب نور کمتری نسبت به مدل پیشین خود را داراست. با این تفاسیر، به نظر می‌آید که دیوایس‌های پوشیدنی، افق‌های روشنی را در راستای مسیر خود می‌بینند.

شرکت Corning می‌گوید در حال حاضر +Gorilla Glass SR تنها به صورت تبلیغاتی در دسترس بوده و در آینده‌ای نزدیک بر روی دیوایس‌های پوشیدنی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. باید منتظر ماند و دید که کدام یک از ساعت‌های هوشمند در آینده‌ای نزدیک می‌تواند اولین محصولی باشد که از این صفحات محافظ استفاده می‌کند. به نظر شما اپل واچ ۲ اولین گزینه است؟!

+Gorilla Glass SR دومین صفحه محافظی است که پس از Gorilla Glass 5 که بر روی گلکسی نوت ۷ قرار گرفت، توسط شرکت Corning در سال جاری معرفی شده است.

در اسلایدهای زیر می‌توانید تفاوت‌های دو صفحه محافظ اشاره شده را در مقایسه با یاقوت کبود مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH