ال‌جی یخچال سایدبای‌ساید جدید خود مجهز به فناوری Instaview را معرفی کرد

سری یخچال‌های جدید ال‌جی مجهز به فناوری Instaview مجددا پیش از رویداد IFA سروکله‌شان پیدا شد. ال‌جی که پیش‌ازاین در جریان نمایشگاه CES نسل جدیدی از یخچال‌فریزرهای خود با نام Signature را با فناوری جدید Instaview رونمایی کرده بود این بار از همین فناوری در یخچال سایدبای‌ساید جدید خود بهره گرفته و آن را معرفی کرده است.

اما فناوری Instaview که ال‌جی مجددا از آن بهره گرفته چیست؟! ال‌جی به کمک این فناوری بدنه جلویی یخچال را مجهز به قابلیتی کرده که شما با واردکردن ضربه به آن می‌توانید محتویات یخچال را بدون نیاز به باز کردن درب آن مشاهده کنید. درواقع ال‌جی در بخش بیرونی درب یخچال‌های خود از پنلی استفاده کرده که با ضربه دست، شفاف می‌شود. این فناوری هرچند در مقابل تکنولوژی Family Hub که سامسونگ در یخچال‌های خود از آن استفاده کرده هیجان‌انگیز نیست، اما ال‌جی امیدوار است باقیمت ارزان این یخچال جدید سایدبای‌ساید خود بتواند با سامسونگ رقابت کند.

نکته جالب‌توجه درباره قیمت این یخچال فریزر جدید ال‌جی این است که در مقایسه با یخچال‌هایی با درب فرانسوی (یخچال‌هایی با سه یا چهار درب) که قیمت ۴۰۰۰ دلاری دارند ارزان‌تر بوده و پای این فناوری جذاب را به خانه‌های بیشتری باز می‌کند.

lge-instaview-door-in-door

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH