اختصاصی آی‌تی‌رسان: سامسونگ از ساعت هوشمند Gear S3 پرده برداشت

کمپانی سامسونگ با نسل قبلی گجت پوشیدنی Gear موفقیت بزرگی را کسب کرد و همین موضوع باعث شد تا Gear S3 را با تغییراتی اندک معرفی کند. Gear S3 را می‌شود یک نسخه به‌روز شده از Gear S2 با کمی تغییرات مثبت درونی دانست، که این موضوع می‌تواند خبر بسیار خوبی برای کاربران ساعت‌های هوشمند باشد.

Samsung Galaxy Gear S3 IFA 2016 (2)

یکی از تغییرات شاخص Gear S3 به نسبت نسل قبلی‌اش، بزرگ‌تر شدن ابعاد کلی ساعت است. این ابعاد برای کیس ساعت حدود ۴۶ میلی‌متر و برای نمایشگر ۱.۳ اینچ محاسبه شده است. این در حالی است که این ابعاد برای S2 چیزی حدود ۴۴ میلی‌متر و ۲ اینچ بود. سامسونگ ادعا می‌کند بزرگ شدن ابعاد کلی این ساعت هوشمند، به زیبا و شکیل‌تر شدنش کمک زیادی کرده است.

این افزایش ابعاد فضا را برای قرارگیری امکانات بیشتر فراهم ساخته است. بر روی تمامی مدل‌های S3 اسپیکر و GPS حضور دارد. این در حالی است که این قابلیت‌ها پیش‌تر تنها بر روی مدل ‌۳G حضور داشتند. علاوه بر قرارگیری قابلیت NFC، سامسونگ از MST هم بر روی این ساعت هوشمند استفاده کرده است. همچنین نسخه‌ای که از ‌LTE پشتیبانی کند، به زودی عرضه خواهد شد.

سامسونگ ادعا می‌کند استقامت باتری S3 بین ۳ تا ۴ روز خواهد بود؛ البته ما هنوز فرصت تست را نداشته‌ایم. علاوه بر این‌ها شاهد یک نمایشگر ۱.۳ اینچی با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل بر روی این ساعت هوشمند هستیم. عملکرد این صفحه نمایش به صورتی است که هنگامی که ساعت را به دور مچ خود بسته‌اید، تعداد رنگ‌های به نمایش گذاشته شده به ۸ عدد کاهش می‌یابد که می‌تواند در کاهش مصرف باتری کمک کند. Samsung Gear S3 IFA 2016 (1)

Gear S3 در دو مدل طراحی Classic و Frontier به بازار عرضه خواهد شد. مدل Classic از یک استیل ضد زنگ و فلز پولیش خورده به رنگ نقره‌ای درست شده است. مدل Frontier از یک رنگ سیاه مات ساخته شده که یک طراحی اسپورت را ارایه می‌دهد.

شخصا مدل Frontier را بیشتر می‌پسندم. چرا که در مدل کلاسیک شاهد به جای ماندن اثر انگشت بر روی لبه‌های فلزی هستیم. همچنین قابلیت LTE بر روی مدل کلاسیک نخواهد بود.

به طور کلی این نسل از Gear بیشتر بر روی ظاهر و دیزاین متمرکز بوده است چرا که به گفته سامسونگ طبق تجربه‌ بدست آمده در نسل قبلی این ساعت‌های هوشمند، طراحی و دیزاین از فاکتورهای اساسی انتخاب کاربران محسوب شده است.

Samsung Gear S3 IFA 2016 (4)

مراسم رونمایی از این ساعت هوشمند دقایقی پیش در برلین به اتمام رسید. طراحی صحنه تاریک اما با نورپردازی‌های فوق‌العاده بود و به همین دلیل کیفیت تصاویری که گرفتیم چندان بالا نیست. در طول برگزاری مراسم نیز هریک از متخصصین آشنا به قابلیت‌های این ساعت هوشمند روی صحنه آمدند و در رابطه با Gear S3 سخن گفتند. به‌زودی ویدیو اختصاصی این مراسم را در آی‌تی‌رسان خواهید دید. در ادامه بیایید نگاهی تصویری به این مراسم داشته باشیم:

7 در مورد “اختصاصی آی‌تی‌رسان: سامسونگ از ساعت هوشمند Gear S3 پرده برداشت”

  1. یکی باید از سامسونگ تعریف کنه که افتضاح note 7 رو ندیده باشه.والا.هر سال کپی از یه کمپانی دیگه بعد این همه طرفدارم دارن.

  2. سینا علی پور

    فک کنم سامسونگ و ایسوس جنگ زیبایی گذاشتن هر دو ساعت هوشمند عالین واقعا امسال طراخی همه گجتها به سمت کامل شدن پیشرفته فقط کاش قیمتها هم بیاد پایین

  3. واقعا عالی کار کرده سامسونگ.
    طراحیش زیاد تغییر نکرده ولی همینم واقعا قشنگه.
    باید دید قیمت گذاریش چجوریه…
    مرسی از پوشش آیتی رسان

  4. سری Gear ساعت های هوشمن سامسونگ از ساعت های هوشمن بقیه شرکت ها بهترههههههههههه.
    یکی هم به من بدیییید.

    1. اگه نترکه باز? اصلا نوت هفت رو نمیگما یه وقت خیال بد نکنید
      ساعت فوق العاده‌ای هست هم زیبا هم کاربردی خیلی هم لوکس و جذابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH