اچ‌تی‌سی از تلفن هوشمند و میان‌رده One A9s پرده برداشت

کمپانی اچ‌تی‌سی یک نسخه میان‌رده از گوشی A9 را که یکی از تولیدات موفق سال قبل اچ‌تی‌سی بود، معرفی کرد. طراحی این گوشی شباهت زیادی به A9 دارد و تنها در بخشی از قسمت‌ها تغییرات اندکی دیده می‌شوند. دیگر خبری از لوگو اچ‌تی‌سی بالای دکمه هوم نیست و لنز دوربین هم از میانه گوشی به سمت چپ منتقل شده است. هنوز هم شاهد همان بدنه آلومینیومی برس خرده و لبه‌های گرد بر روی One A9s هستیم. خوشبختانه‌ این بار اچ‌تی‌سی به فکر قیمت‌گذاری پایین‌تر برای این محصول بوده، که همین عامل می‌تواند عامل موفقیت این گوشی باشد.

htc-one-a9s-3

نمایشگر این گوشی ۵ اینچ بوده و رزولوشن اچ‌دی دارد که بر روی پنل Super LCD قرار گرفته است. قلب این گوشی را پردازنده MediaTek مدل Helio P10 ساخته است، که خبر از میان‌رده بودن A9s می‌دهد. این پردازنده قادر است تا با سرعت ۲.۰ گیگاهرتز به پردازش دستگاه بپردازد. Mali-T860 MP2 هم مسولیت پردازش گرافیکی این میان‌رده را بر عهده دارد.

One A9s در دو مدل با رم‌های ۲ و ۳ گیگابایت که هر کدام به ترتیب حافظه ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی دارند، به بازار عرضه می‌گردد. البته با ساپورت از کارت حافظه میکرو SD، دیگر نگرانی برای ذخیره سازی اطلاعات وجود نخواهد داشت.

دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 حضور دارد که توانایی فیلمبرداری با رزولوشن فول‌اچ‌دی را نیز دارد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، NFC ،WIFI و باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. متاسفانه تکنولوژی BoomSound و اسپیکر استریو بر روی این هندست یافت نمی‌شود، اما اچ‌تی‌سی تنظیمات خاصی را برای صدای خروجی در هدفون قرار داده است.

کمپانی اچ‌تی‌سی هنوز قیمت دقیقی از این محصول را برای عرضه، اعلام نکرده است. البته بدون شک این تلفن هوشمند قیمتی کمتر از A9 که ۴۹۹ دلار بود، خواهد داشت.

نظر شما در رابطه با این محصول کمپانی اچ‌تی‌سی چیست؟!

1 در مورد “اچ‌تی‌سی از تلفن هوشمند و میان‌رده One A9s پرده برداشت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH