آلکاتل Shine Lite با تمرکز بر ثبت بهترین عکس سلفی‌ معرفی شد

ثبت تصاویر سلفی یکی از پرکاربردترین قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند است اما یک سلفی خوب به چه چیزهایی نیاز دارد: دوربین جلوی با کیفیت و با رزولوشن مناسب، فلاش برای مواقعی که نور محیط کم است و شاید هم تعدادی اپ برای ویرایش عکس سلفی!

آلکاتل در حاشیه نمایشگاه IFA برلین گوشی جدیدی با نام Shine Lite معرفی کرده که از تمامی موارد بالا برخوردار است. طراحی این گوشی ساده و زیباست و بدنه فلزی باریکی دارد که با با شیشه پوشیده شده.

دوربین اصلی مجهز به یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی است که در کنار آن یک فلاش LED قرار گرفته و پایین دوربین هم سنسور اثر انگشت را شاهد هستیم که امروزه در بسیاری از گوشی‌های هوشمند حضور دارد. اما تمرکز اصلی این گوشی بر روی ثبت سلفی است؛ در بالای صفحه نمایش ۵ اینچی این گوشی دوربین جلویی گوشی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته که در کنار آن یک فلاش هم به چشم می‌خورد. پس از ثبت تصاویر سلفی، این تصاویر در آلبومی اختصاصی سلفی ذخیره می‌شوند و با اپلیکیشنی به نام Face Show می‌توانید از تصاویری که گرفته‌اید ویدیو بسازید. اپلیکیشن بعدی Split Catcher نام دارد که با استفاده از آن می‌توانید همزمان با هر دو دوربین عکس بگیرید و با هم ادغام کنید.

مانند اکثر گوشی‌های آلکاتل این گوشی هم با قیمت اقتصادی وارد بازار می‌شود. قیمت نسخه آنلاک شده آن برابر ۱۹۹ یورو یا ۲۲۵ دلار است. این گوشی را می‌توان رقیبی برای موتو G4 Plus دانست که با مشخصات مشابه و قیمی ۲۴۹ دلاری عرضه شده است. طبق گفته آلکاتل این گوشی از همین ماه در سه قاره آسیا، اروپا و آمریکا عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH