هواوی از دو اسمارت‌فون میان‌رده به نام‌های Nova و Nova Plus و هم‌چنین تبلت مدیاپد M3 رونمایی کرد

هواوی در کنفرانس مطبوعاتی خود در حاشیه نمایشگاه IFA 2016 دقایقی پیش از دو مدل اسمارت‌فون میان‌رده با نام‌ها Nova و Nova Plus و هم‌چنین تبلت ۸.۴ اینچی با بدنه فلزی رونمایی کرد. نوا و نوا پلاس از آخرین دستاوردهای هواوی در بازار میان‌رده‌ها هستند که برای کاربران جوان رونمایی شده است. دوربین اصلی این اسمارت‌فون ۱۲ مگاپیکسلی (در نوا پلاس ۱۶ مگاپیکسل) است که پیکسل‌های آن ۱.۲۵ μm است. دوربین سلفی مورد استفاده در هر دو مدل نیز ۸ مگاپیکسلی است.

nova-huawei

در نگاه کلی این دو اسمارت‌فون برای کاربرانی مناسب است که به دنبال یک اسمارت‌فون فلزی با قیمت معقول هستند. در بخش طراحی می‌توان نوآ را یک نمونه کوچک از نکسوس ۶P دانست که از جمله مشخصات آن می‌توان به نمایشگر ۵ اینچی فول اچ‌دی، پردازنده ۱۴ نانومتری اسنپدراگون ۶۵۲، سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

این اسمارت‌فون مجهز به USB نوع C است و تولید نیرو در آن به وسیله یک باتری ۳۰۲۵ میلی‌آمپری انجام می‌گیرد. نوآ پلاس نمایشگری ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی دارد. دوربین عقب این اسمارت‌فون ۱۶ مگاپیکسلی است و باتری نسبت به دیگر نسخه بزرگتر است و ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد. هر دو گوشی در بخش پشتی مجهز به سنسور اثر انگشت هستند و از اندروید ۶ استفاده می‌کنند که با رابط کاربری EMUI 4.1 شخصی‌سازی شده است. نوآ در ماه اکتبر به صورت همزمان در ۵۰ کشور دنیا و با قیمت ۴۴۴ دلار عرضه خواهد شد. البته عرضه پیش از موعد این اسمارت‌فون با قیمت ۴۷۷ دلار در سه کشور ایتالیا، اسپانیا و کانادا صورت می‌گیرد.

mediapadm3

دیگر محصولی که هواوی در کنفرانس خود معرفی کرد تبلت مدیاپد M3 است. این تبلت به نمایشگری ۸.۴ اینچی مجهز شده است که وضوح آن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است. پردازنده مورد استفاده در این تبلت کایرین ۹۵۰ است که ۴ هسته کورتکس A72 با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و ۴ هسته کورتکس A53 با فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز دارد. هر دو دوربین جلو و عقب این تبلت ۸ مگاپیکسلی هستند. از جمله دیگر مشخصات این تبلت می‌توان به حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی اشاره کرد. تولید نیرو در این تبلت به وسیله یک باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپری انجام می‌پذیرد.

مدیاپد M3 از ۲۶ سپتامبر در چین، مالزی، عربستان سعودی، فرانسه، نیوزیلند، اسپانیا، آلمان، فیلیپین، تایلند، ایتالیا، پرتغال، بریتانیا، ژاپن و روسیه عرضه خواهد شد. این تبلت دو نسخه LTE و WiFi دارد که قیمت آن‌ها به صورت زیر است:

نسخه وای‌فای: ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی با قیمت ۳۴۹ یورو

نسخه وای‌فای: ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۹۹ یورو

نسخه LTE: چهار گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی با قیمت ۳۹۹ یورو

نسخه LTE: چهار گبگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۴۹ یورو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH