سنسور هوشمند رادیاتور Tado در نمایشگاه IFA رونمایی شد

کم‌کم با پیشرفت دنیای تکنولوژی و مدرن شدن وسایل داخلی منازل، شاهد رونمایی از ابزارهای هوشمند مختلفی هستیم که به راحتی و ماشینی شدن زندگی انسان‌ها کمک می‌کنند. اما تا به حال، رادیاتورهای منازل، جز وسایلی به شمار نمی‌رفتند که سازندگان ابزارهای هوشمند به آن توجهی کنند. در نمایشگاه IFA قضیه تا حدودی متفاوت است و سنسور هوشمند رادیاتور Tado آمده است تا به عنوان اولین محصول در این زمینه، نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد.

شرکت Tado که کار خود را از یک استارتاپ در شهر مونیخ کشور آلمان آغاز کرد، می‌خواهد تا نحوه استفاده از رادیاتورها را با سنسور هوشمند خود تغییر دهد.

این سنسور هوشمند که در حال حاضر بر روی وبسایت شرکت Tado با قیمت ۱۷۹ یورو قابل خرید است البته در صورت خرید، دو سنسور و یک هاب وای‌فای به شما ارایه خواهد شد. اما در صورت نیاز شما می‌توانید تنها یک عدد ترموستات را با قیمتی معادل ۵۹ یورو خریداری نمایید.

در راستای هوشمند‌سازی هرچه بیشتر این سنسور، شرکت Tado اعلام کرده که محصولات این کمپانی، با سیستم‌های HomeKit اپل، Alexa آمازون و IFTTT نیز سازگار است. با بهره‌گیری از این تکنولوژی، به عنوان مثال می‌توانید با گفتن یکی از عبارت‌های ” الکسا، دمای اتاق نشیمن را روی ۲۳ درجه سلسیوس تنظیم کن ” یا ” سیری، رادیاتور اتاق خواب را روشن کن “، از این سنسور هوشمند انتظار داشته باشید تا دستور شما را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهد.

البته شرکت Tado در گزارشات خود اعلام کرده که فعلا برنامه‌ای برای فروش این محصول در خارج از اروپا را ندارد و باید منتظر ماند و دید که این کمپانی، چه تصمیماتی برای ارایه سنسور هوشمند خود در آمریکا و سایر کشورها را دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH