لاجیتک از فضای ذخیره سازی ویدیو Circle Safe رونمایی کرد

تماشای ویدیوهای ضبط شده توسط دوربین‌های امنیتی معمولا یکی از اولین کارهایی است که پس از هر اتفاق ناگوار انجام می‌پذیرد، پایش ۲۴ ساعته ویدیو کاری دشوار است مگر اینکه شخصی را صرفا برای این کار استخدام کنید. به همین دلیل معمولا ویدیوها پس از وقوح یک حادثه رویت می‌شوند. از آنجا که حافظه در دسترس دوربین‌ها محدود است، ممکن است بازه زمانی ویدیوهایی که به آن‌ها دسترسی داریم کوتاه باشد. حال لاجیتک سرویسی را معرفی کرده است که تا حد زیادی این مشکل را برطرف می‌کند.

لاجیتک به تازگی از سرویس Logi Circle رونمایی کرده است، این برنامه به شما یک فضای ذخیره سازی ارایه می‌کند که ویدیوها تا ۳۱ روز در آن نگه داشته می‌شوند. دیگر قابلیت این سیستم ارایه Day Brief است، Day Brief در واقع نوعی تایم لپس است که اتفاقات روی داده در یک بازه زمانی را به نمایش می‌گذارد. به عنوان مثال کاربران می‌توانند از مراسم‌ها و جشن‌های خود یک Day Brief تهیه کنند و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.

بنابر اعلام لاجیتک Circle Safe با شروع قیمت از ۹.۹۹ دلار برای هر ماه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اما اگر علاقه‌مند به تست رایگان این قابلیت هستید می‌توانید به مدت ۳۱ روز از آن به رایگان استفاده کنید. برای تهیه پلن و هم‌چنین مشاهده دیگر پلن‌ها هم اکنون می‌توانید به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH