فاش شدن اطلاعات گوگل پیکسل XL در GeekBench

در حالیکه سال گذشته ال‌‌جی و هواوی به ترتیب دستگاه‌های نکسوس ۵X و ۶P را معرفی کردند، اچ‌تی‌سی امسال وظیفه تولید گوشی‌های نکسوس را برعهده دارد، البته امسال خبری از این نام نخواهد بود و گوگل تصمیم گرفته تا برند جدیدی را برای آن‌ها در نظر بگیرد. انتظار می‌رود که مدل کوچکتر (Sailfish) با نام پیکسل و دستگاه بزرگتر (Marlin) که پرچمدار گوگل محسوب می‌شود با نام پیکسل XL به بازار ارایه شوند. با انتشار تصویر دیگری از مشخصات فنی مارلین توسط بنچمارک GeekBench، تقریبا با قاطعیت می‌توان گفت که این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت رم مجهز است.

بسیاری از پرچمداران معرفی شده در امسال از این پردازنده و میزان رم بهره می‌برند که برای مثال می‌توان به نسخه‌ای از گلکسی S7/S7 Edge، اچ‌تی‌سی ۱۰ و OnePlus 3 اشاره کرد، در اصل این مشخصات برای سال ۲۰۱۶ کاملا استاندارد محسوب می‌شوند. اگرچه در گذشته مشخصات این مدل توسط برنامه AnTuTu فاش شده بود ولی انتشار اطلاعات امروز تاییدی بر آن است. همانطور که انتظار داریم، سیستم‌عامل پیش‌فرض آن اندروید نوقا (در این تصویر NMR1) خواهد بود که با توجه به نکسوس بودن این دستگاه کاملا طبیعی است که به آخرین نسخه اندروید مجهز باشد، موضوع جالب معرفی ال‌جی V20 با اندروید نوقا پیش از یک دستگاه نکسوسی است که باید ال‌جی به آن افتخار کند.

از زمانی که گفته شده گوگل به دنبال تغییر نام سری نکسوس است، تمامی اطلاعات با نام جدید Pixel XL منتشر می‌شوند. اواخر هفته گذشته خبری مبنی بر استفاده آن از سنسور جدید سونی برای دوربین اصلی در اینترنت منتشر شده بود که اگر صحت داشته باشد، باید منتظر عملکرد بسیار خوبی در زمینه دوربین باشیم. بعد از معرفی نکسوس‌های ۵X و ۶P با دوربین‌های جدید و باکیفیت، همه طرفداران دستگاه‌های نکسوس امیدوارند که در پیکسل‌های جدید تصاویر با کیفیت بهتری نسبت به گذشته ثبت شوند.

geekb-marlin

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH