سونی معتقد است که پلی‌استیشن ۴ پرو گیمرها را از رفتن به سمت دنیای پی‌سی‌ها بازمی‌دارد!

علاوه بر رقابت بین کنسول‌های مختلف، همیشه بین کنسول و پی‌سی نیز برای کسب سهم بیشتر بازار بازی، رقابتی شدید در جریان بوده است. برخی معتقدند که پی‌سی بر کنسول برتری دارد، چون تقریبا هر فردی یک پی‌‌سی دارد و همچنین ارتقای پی‌سی‌ها راحت‌تر است. بر عکس، کنسول‌ها توانایی ارتقا ندارند و اگر قدرت بیشتری می‌خواهید باید کنسول جدید بخرید که تا پیش از امسال باید بین ۵ تا ۷ سال صبر می‌کردید.

حال سونی معتقد است که پلی‌استیشن ۴ پرو، گیمرها را از رفتن به سمت دنیای پی‌سی‌ها بازمی‌دارد. اندرو هاوس، مسئول پلی‌استیشن، این موضوع را در مصاحبه با روزنامه گاردین عنوان می‌کند. بر اساس گفته‌های هاوس، بازه عمر طولانی کنسول‌ها، باعث می‌شود که سخت‌افزار آنها قدیمی بنظر برسد و گیمرها برای دستیابی به سخت‌افزار قدرتمند، به پی‌سی روی آورند. اندرو هاوس می‌گوید:

من برخی از داده‌ها را دیدم که مرا تحت تاثیر قرار داد. این داده‌ها نشان می‌داد که در نیمه راه عمر یک کنسول،‌ گیمرها برای کسب بهترین تجربه گرافیکی به پی‌سی روی می‌آورند.

او همچنین می‌گوید: ‌

ما می‌خواستیم با عرضه قوی‌ترین و بالاترین کیفیت این افراد را در اکوسیستم خود نگه داریم. نتیجه این تفکرات، عرضه پلی استیشن ۴ پرو بود. همچنین ما رویکردی گرافیکی به بهبود بازی‌ها در پیش گرفته‌ایم.

۴ پرو قادر به پشتیبانی از بازی‌های ۴K است. البته هاوس می‌گوید که ۴ پرو در رقابت با پروژه اسکورپیوی مایکروسافت نیست. او می‌گوید:

زمانی که ایده پلی‌استیشن ۴ پرو مطرح شد، هنوز حرفی از پروژه اسکورپیو نبود. رویکرد ما در عرضه این کنسول، واکنشی نبوده است.

bn-ps748_ps4pro_j_20160907163549

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH