اپل برای بیش از دو میلیون اپل واچ ۲ قطعه سفارش داده است!

اپل هنوز آمار رسمی فروش اپل واچ را اعلام نکرده است و دلیل این تصمیم چندان آشکار نیست. برخی معتقدند که اپل به دلیل فروش کم اپل واچ این آمار را اعلام نمی‌کند. برخی دیگر معتقدند که اپل می‌خواهد هاله‌ای از ابهام در مورد این محصول ایجاد کند. این بدین معناست که اگر علاقه‌مند به دانستن آمار و ارقام در مورد این محصول هستید، باید به نظر تحلیلگران و دیگر منابع خبری متکی باشید.

با این وجود بنظر می‌رسد که اپل از فروش خوب سری دوم ساعت هوشمند خود اطمینان خاطر دارد، چون بر اساس گزارش منابع تایوانی، میزان قطعاتی که اپل برای این محصول سفارش داده، از دو میلیون واحد بیشتر است. این سفارش‌ها برای ماه آگوست و سپتامبر بوده است. این گزارش می‌گوید:‌

اپل سفارش چیپ و قطعات را برای سری دوم اپل واچ در ماه آگوست و سپتامبر افزایش داده است. این میزان سفارش از دو میلیون واحد بیشتر است.

اپل واچ تاکنون چندان عملکرد بدی نداشته است. گرچه فیت‌بیت در گجت‌های پوشیدنی پیشتاز است، اما در بازار ساعت‌های هوشمند، اپل در صدر قرار دارد. بر اساس تحقیقات موسسه IDC، اپل واچ سهمی ۴۷ درصدی در بازار دارد. البته اپل نیز کاهش شدید ۵۵ درصدی را در سهم بازار خود تجربه کرده است. در بین پنج تولیدکننده برتر، اپل تنها شرکتی است که شاهد کاهش سهم خود بوده است. سامسونگ با افزایش ۵۱ درصدی سهم خود توانست به ۱۶ درصد بازار برسد. لنوو افزایش ۷۵ درصدی، ال‌جی افزایش ۲۶ درصدی و گارمین افزایش ۲۵ درصدی را در سهم بازار خود دیده‌اند.

یکی از مهمترین دلایل پیشرفت سامسونگ، جدا کردن ساعت‌های هوشمند از گوشی‌های هوشمندش بوده است. البته انتظار می‌رفت که با معرفی سری دوم اپل واچ، اپل نیز چنین رویکردی را در پیش بگیرد، ولی این اتفاق نیفتاد و ممکن است این حرکت در طولانی مدت به فروش اپل واچ صدمه بزند.

 

apple-watch-2-hero_01_0

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH