اچ‌تی‌سی Bolt در راه است

اچ‌تی‌سی Thunderbolt یکی از بحث‌برانگیز‌ترین گوشی‌هایی بود که اچ‌تی‌سی در ایالات متحده رونمایی کرد. این گوشی که مختص اپراتور ورایزون بود، در سال ۲۰۱۱ روانه بازار آمریکا شد. از آن زمان ۵ سال می‌گذرد و اچ‌تی‌سی تنها سایه‌ای از کمپانی ۵ سال پیش است و هر سالی که می‌گذرد، میخی بر تابوت این شرکت زده می‌شود.

به همین دلیل است که شاید عرضه نسخه‌های جدید Thunderbolt چندان مناسب نباشد. این شرکت باید بیشتر وقتش را بر روی ارایه محصولات خلاقانه و تغییردهنده بازی صرف کند تا نسخه جدید اسمارت‌فون‌های قدیمی! البته گوشی‌های اچ‌تی‌سی، از نظر مشخصات چندان بد نیستند، اما رقابت شدید در بازار باعث شده که اچ‌تی‌سی نتواند مقاومت کند. با این حال خبر خوب این است که اچ‌تی‌سی هنوز در بازار اسمارت‌فون حضور دارد و اخبار جدید حکایت از آن دارد که این شرکت، پتنت اچ‌تی‌سی Bolt را به ثبت رسانده است.

گرچه اچ‌تی‌سی Bolt به Thunderbolt شبیه است، اما نمی‌توان با اطمینان گفت که این محصول دنباله‌رو آن است. بجز نام تجاری در این پتنت اطلاعات دیگری از Bolt در دسترس نیست. حتی ممکن است این پتنت به وسایل جانبی یا محصولی بجز اسمارت‌فون اشاره کند. اما به احتمال زیاد، این محصول نیز تنها برای کاربران ورایزون عرضه خواهد شد.

thunderbolt

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH