آخرین اطلاعات منتشر شده از گلکسی A8 2016

اگر دوست دارید یک اسمارت‌فون غیر قابل اشتعال ۵.۷ اینچی داشته و به استفاده از استایلوس علاقه‌مند نیستید، برایتان یک خبر خوش داریم! به‌تازگی تصاویری از یک اسمارت‌فون سامسونگ منتشر شده است که شاید مهم‌ترین ویژگی‌اش این باشد که منفجر نخواهد شد! البته اگر سامسونگ اشتباه استفاده از باتری نوت ۷ را دوباره تکرار نکند.

به هر حال تصاویر منتشر شده از یک منبع معتبر است که یک اسمارت‌فون فلزی-شیشه‌ای را به نمایش می‌گذارد که زبان طراحی‌اش تقریبا هم‌چون گلکسی S7 است، اما این‌بار با نمایشگری ۵.۷ اینچی همراه شده است. این منبع حتی ابعاد گلکسی A8 را هم منتشر کرده است. این اسمارت‌فون در ابعاد ۱۵۶.۵ در ۷۷.۵ در ۷.۳ میلی‌متر ساخته خواهد شد، این ابعاد گلکسی A8 2016 را در طول و عرض، بزرگ‌تر از گلکسی نوت ۷ می‌کند. بخش قابل پیش‌بینی این اسمارت‌فون، قیمت ارزان‌تر از گلکسی نوت ۷ است که علت آن نبود امکاناتی هم‌چون نمایشگر خمیده و یا دیگر امکانات اضافه نوت ۷ است.

از جمله مشخصاتی که در شایعات آمده است، می‌توان به پردازنده اگزینوس ۷۴۲۰، نمایشگر با وضوح فول ا‌چ‌دی، سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. دوربین اصلی گلکسی A8 2016 وضوحی ۱۶ مگاپیکسلی دارد و در بخش سلفی می‌توانیم یک نمونه ۵ مگاپیکسلی را مشاهده کنیم. این اسمارت‌فون به صورت پیش‌فرض از اندروید ۶.۰.۱ بهره می‌گیرد.

نکته‌ای که در تصاویر این اسمارت‌فون نهفته است، یک بخش عجیب در بخش بالایی کلید پاور در سمت راست است، به احتمال قوی در این بخش شاهد اسپیکر دستگاه هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH