گلکسی S8 تحت نام سری Dream و Dream2 ساخته می‌شود

پس از اتفاقات رخ داده برای گلکسی نوت ۷ و جمع‌آوری این محصول از بازار توسط سامسونگ، تقریبا همه امید سامسونگ به گلکسی S8 خواهد بود. مطمئنا سامسونگ تمام تلاش خود را می‌کند تا اشتباه استفاده از باتری‌های معیوب را در پرچم‌دار آتی خود تکرار نکند. تاکنون برخی از اطلاعات گلکسی S8 که حالا با نام پروژه رویایی (Dream) شناخته می‌شود، منتشر شده است اما به تازگی اطلاعات جالبی پیرامون شماره مدل دو پرچم‌دار آینده سامسونگ منتشر شده است.

ظاهرا سامسونگ در حال ساخت دو نسخه گلکسی S8 است که تحت پروژه Dream و Dream2 شناخته می‌شوند. یکی از این نسخه‌ها با شماره مدل SM-G950 و دیگری با شماره مدل SM-G955 روانه بازار می‌شود. نکته جالب این شماره‌گذاری این است که دو نسخه گلکسی S7 با شماره مدل SM-G930 و SM-G935 معرفی شده بوند.

یکی از عقلانی‌ترین دلایل این جهش شماره مدل را می‌توان اختصاص یافتن عدد ۴ به یک دستگاه میان رده هم‌چون اسمارت‌فون تاشوی شایعه شده دانست و دلیل بعدی می‌تواند ناشی از خرافات کره‌ای‌ها مبنی بر نحس بودن عدد ۴ باشد. این موضوع پیش‌تر نیز برای گلکسی S3 با شماره مدل GT-I9300 اتفاق افتاد و نسخه بعدی با شماره مدل GT-I9500 روانه بازار شد.

تاکنون اطلاعات زیادی از این اسمارت‌فون منتشر شده است که اکثرا بر پایه شایعات هستند. گفته می‌شود سامسونگ سخت در حال تلاش برای ساخت دو گلکسی S8 با نمایشگرهای ۵.۱ و ۵.۵ اینچی با لبه‌های خمیده از دوسمت است. انتظار می‌رود SM-G950 از نمایشگری ۵.۱ اینچی برخوردار باشد و مدل دیگر یعنی SM-G955 نمایشگری ۵.۵ اینچی دارد که جانشین گلکسی S7 Edge خواهد بود. البته هنوز دقیقا مشخص نیست که سامسونگ در پایان چه نامی را برای این دو اسمارت‌فون انتخاب کند و از آن‌جایی که نسخه کوچک‌تر نمایشگری تخت ندارد، می‌توانیم انتظار تغییرنام برای این دو پرچم‌دار را داشته باشیم. هیچ‌کدام از اطلاعات و اخبار تایید شده نیستند، بنابراین بهتر است تا انتشار اطلاعات بیش‌تر از منابع موثق منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH