پیام‌رسان گوگل Allo رسما عرضه شد

گوگل بالاخره اپلیکیشن پیام‌رسان Allo را عرضه کرد. گوگل در کنفرانس سالانه خود خبر از اپلیکیشن پیام‌رسان Allo داد و اعلام کرد که این اپلیکیشن تا پایان تابستان عرضه می‌شود. گوگل این اپلیکیشن را امروز که آخرین روز تابستان است، روانه گوگل پلی کرد.

همانند Duo، پیام‌رسان Allo نیز با شماره تلفن کار می‌کند و نیازی نیست که اکانت بسازید یا اکانت گوگل داشته باشید. البته در حال حاضر نسخه دسکتاپ آن وجود ندارد، ولی گوگل گفته که نسخه دسکتاپ را نیز عرضه می‌کند.

اما چه چیزی Allo را از دیگر پیام‌رسان‌ها متمایز می‌کند؟ شاید مهمترین ویژگی Allo این باشد که هوشمند است. به عبارت دیگر، این پیام‌رسان از گوگل Assistant بهره می‌برد. گوگل Assistant نسخه پرحرف‌تر و هوشمندتر گوگل Now است. در تئوری گوگل Assistant باید بتواند به‌سرعت به سوال‌های شما پاسخ‌های دقیق بدهد.

دیگر ویژگی‌های پیام‌رسان‌های مختلف را می‌توان اینجا نیز یافت. می‌توانید در این اپلیکیشن، استیکرهای جذابی پیدا کنید. همچنین با Allo می‌توانید پیام‌های رمزگذاری‌شده و نابودشدنی بفرستید. شما حتی می‌توانید احساسات خود را بهتر بیان کنید. به این منظور می‌توانید فونت پیامی را که می‌فرستید، تغییر دهید. به عنوان مثال، می‌توانید برای نشان دادن عصبانیت، فونت را بزرگتر کنید. برای تغییر فونت، انگشت خود را بر روی دکمه فرستادن نگه دارید.

گوگل همچنین در این پیام‌رسان، تبلیغات نخواهد داشت. گوگل از اطلاعات چت افراد نیز برای قوی‌کردن سیستم تبلیغات استفاده نمی‌کند. Allo فعلا در هندوستان در دسترس است و در چند روز آینده برای دیگر کشورها نیز عرضه می‌شود. گوگل Assistant فعلا فقط با زبان انگلیسی کار خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH