شوخی‌های کشنده با آی‌فون ۷

درحالی که کاربران با بررسی مشخصات روی کاغذ یک محصول می‌توانند اطلاعات کاملی را از آن بدست بیاورند، برخی برای آشنایی هر چه بیشتر با این تولیدات جدید از روش‌های عجیب خودشان استفاده می‌کنند. آی‌فون ۷ یکی از این دستگاه‌هایی است که با همین برخورد‌های عجیب و غریب توسط افراد مختلف مواجه شده است. این بخش‌ها را در طی یک جست‌و‌جو ۱۵ دقیقه‌ای در یوتیوب بدست آوردیم.


ماشین پرس هیدرولیکی

با حذف شدن جک ۳.۵ میلی‌متری، اپل خبر از مقاومت آی‌فون ۷ در برابر آب و رطوبت می‌دهد. اما بر اساس کانال یوتیوب Hydraulic Press، آی‌فون ۷ نمی‌تواند در برابر ماشین پرس هیدرولیکی بیش از ۶ مرحله دوام بیاورد.

unftbtmfa9dtn4u05uvm


دستگاه فرز

رنگ جت‌بلک آی‌فون ۷، ظاهری براق را به بدنه این گوشی داده است. اما همه این زیبایی‌ها با هزینه‌ای در دسترس‌تان خواهد بود. بر روی صفحه رسمی آی‌فون جدید، کمپانی اپل از خش‌پذیری بالای آی‌فون ۷ و مستعد بودن آن در برابر جذب اثرانگشت برای رنگ مشکی براق خبر داده است. اما طبق چیزی که در این ویدیو دیدیم، فکر می‌کنیم خش‌پذیری این گوشی بیش از این حرف‌ها است. این طور نیست؟!dys3wyjsmzv8s4p2ufhe


خم‌شدگی آی‌فون ۷

آیا فکر می‌کنید آی‌فون ۷ به راحتی خم نمی‌شود؟ ما هم فکر می‌کردیم که این طور باشد. اما بعد از دیدن این ویدیو توسط این مرد روسی و کمکی که از صندلی‌اش گرفته، نظرمان عوض شد.

w6pckjjiwxjndulltwos


آتش

متاسفانه کاربران آی‌فون ۷ به مواد و شرایط خاص برای ایجاد این ویژگی که به صورت رایگان بر روی نوت ۷ موجود است، نیاز دارند!

lhuzxhavibmix2szlqfj

2 در مورد “شوخی‌های کشنده با آی‌فون ۷”

  1. “متاسفانه کاربران آی‌فون ۷ به مواد و شرایط خاص برای ایجاد این ویژگی که به صورت رایگان بر روی نوت ۷ موجود است، نیاز دارند!” ترکیدم با این جمله :)))))

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH