سامسونگ گلکسی On8 با نمایشگر ۵.۵ اینچی AMOLED رسما معرفی شد

اواخر هفته گذشته، سامسونگ تیزرهای گلکسی On8 را که یک گوشی شیک و قدرتمند است، به نمایش گذاشت. On8 بیشتر بازارهای آسیایی را هدف قرار داده است. امروز نیز سامسونگ قیمت، مشخصات و زمان عرضه این گوشی را مشخص کرد.

گلکسی On8 از نمایشگر ۵.۵ اینچی AMOLED، چیپست هشت هسته‌ای Exynos 7580 و ۳ گیگابایت رم بهره می‌برد. این گوشی دو سیم کارته از ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند و شما می‌توانید با استفاده از کارت میکرو ‌اس‌دی تا ۲۵۶ گیگابایت دیگر به آن بیفزایید. سیستم عامل اندروید مارشملو سکان هدایت On8 را بر عهده دارد.

با دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با فلش ال‌ای‌دی و دهانه f/1.9 مشکلی در عکاسی و ثبت ویدئوهایی ۱۰۸۰p نخواهید داشت. برای گرفتن سلفی و چت ویدئویی می‌توانید از دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی استفاده کنید. چراغ خانه On8 را باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری روشن می‌کند. از نطر ارتباطات اینترنتی، این گوشی با قابلیت ۴G از استاندارد VoLTE پشتیبانی می‌کند.

این گوشی را می‌توانید از روز یکشنبه ۱۱ مهر با قیمت ۲۴۰ دلار خریداری کنید. البته این فروش و با این قیمت فقط در هند خواهد بود. هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ این گوشی را در دیگر مناطق دنیا عرضه می‌کند یا نه، ولی در صورت عرضه احتمالا قیمت بیشتری خواهد داشت.

samsung-galaxy-on8

samsung-galaxy-on8%db%b2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH