آخرین اطلاعات و تصاویر منتشر شده از شیائومی Mi 5c

ظاهرا شیائومی به شدت در حال کارکردن بر روی معرفی مدل‌های جدید اسمارت‌فون‌هایش است. مدتی پیش دو اسمارت‌فون Xiaomi Mi 5S و  Xiaomi Mi 5S Plus توسط این غول چینی رونمایی شد. حال تصاویر و اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد این کمپانی در حال کار بر روی مدل جدیدی با کد سری “Meri” است که به احتمال قوی همان Mi 5c است. البته انتظار می‌رود شیائومی در ماه نوامبر از مدل Mi Note 2 نیز رونمایی کند.

این اسمارت‌فون بدنه‌ای کاملا فلزی دارد و مشخصات سخت‌افزاری آن تنها کمی از Mi 5s ضعیف‌تر است. نمایشگر Mi 5c اندازه‌ای ۵.۵ اینچی دارد که شیشه آن ۲.۵D است. SOC به کار رفته روی این اسمارت‌فون ساخته مدیاتک است که پردازنده آن هشت هسته ۲.۵ گیگاهرتزی دارد. شیائومی Mi 5c به رابط‌کاربری ۸.۶.۹.۶ Miui مجهز شده است و از اندروید ۶.۰ سود می‌برد. در بخش ارتباطی این اسمارت‌فون از VoLTE و شبکه ۴G پشتیباتی می‌کند. می‌توانیم انتظار داشته باشیم قیمت Mi 5c چیزی مابین ۱۸۰ تا ۲۳۰ دلار باشد.

eink

چند عکس واقعی از این اسمارت‌فون نیز منتشر شده است تا در صحت وجودی این مدل هیچ تردیدی باقی نماند. هم‌چنین یک تیزر از شیائومی Mi 5c منتشر شده است که نمایشگری از نوع E-ink برای نشان دادن اطلاعات و نوتیفیکشن‌ها را در پشت این اسمارت‌فون به نمایش گذاشته است. در بخش پایینی تیزر نیز عبارت “مدت‌هاست در انتظارش هستید ۲۰۱۶” درج شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH