انتشار رندرهای گلکسی A5 2017

ظاهرا سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی دستگاه‌ میان‌رده جدید خود با طراحی شبیه به گلکسی S7 است. این دستگاه جدید گلکسی A5 نسخه ۲۰۱۷ با شماره مدل SM-A520F بوده و احتمالا در ماه دسامبر (آذر و دی) همراه با گلکسی A3 و گلکسی A7 مدل‌های ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد.

امروز سایت Android Authority و حساب توییتری OnLeaks رندهایی از گلکسی A5 2017 منتشر کرده‌اند که طراحی کلی آن را نشان می‌دهد. همانطور که در تصاویر مشخص است، این دستگاه از لبه‌های گرد همانند گلکسی S7 بهره می‌برد و گفته شده که بدنه آن را فلز و شیشه تشکیل می‌دهند. براساس گزارشی، گلکسی A5 2017 از نظر اندازه تفاوت زیادی با نسل قبلی خود نخواهد داشت و به نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی مجهز می‌گردد، البته ضخامت آن با افزایش ۰.۵ میلی‌متری مواجه شده که شاید به‌معنای باتری حجیم‌تر باشد.

به‌نظر می‌رسد که این دستگاه به پورت USB Type-C و بلندگو در کنار دستگاه مجهز باشد. شایعات گذشته به پردازنده ۸ هسته‌ای اگزینوس ۷۸۸۰، ۳ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن حافظه خارجی و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی اشاره داشتند که براساس تصاویر منتشر شده این دوربین از بدنه بیرون نزده است. در حال‌حاضر ما قادر به تایید هیچ‌کدام از اطلاعات گفته شده در این مقاله نیستیم، ولی احتمالا در آینده نزدیک با یک میان‌رده جذاب ملاقات خواهیم کرد. نظر شما در رابطه با این دستگاه جدید چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH