هواوی تصمیم دارد در بازار اسمارت‌فون از اپل پیشی بگیرد!

یکی از مدیران هواوی با نام ریچارد یو به خبرگزاری رویترز گفته که هواوی قصد دارد ظرف دو سال در بازار اسمارت‌فون از اپل پیشی بگیرد و رتبه دوم را از آن خود کند. هواوی در حال حاضر بر سکوی سوم ایستاده و راه زیادی تا سکوی دوم ندارد، اما رتبه دوم متعلق به اپل است که جلو زدن از آن بسیار سخت و دشوار و نیازمند تلاش بی‌امان و تا حدودی شانس نیز هست.

بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی Strategy Analytics، هواوی با ۹ درصد سهم بازار، اپل با ۱۲ درصد سهم بازار و سامسونگ با ۲۰.۱ درصد سهم بازار به ترتیب رتبه‌های سوم تا اول را به خود اختصاص داده‌اند. آقای یو می‌گوید:

ما آنها را قدم به قدم شکست می‌دهیم. فرصت‌های زیادی همچون هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده وجود دارند. این همانند راندن یک ماشین است. در سر هر پیچ، در هر خمیدگی جاده، فرصت‌های زیادی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا در رقابت پیروز شوید. در فنلاند، هم‌اکنون رتبه یک هستیم.

هواوی میت ۹ آخرین پرچمدار هواوی بوده که دیروز معرفی شد و هواوی قصد دارد آن را در بازارهای آمریکای شمالی نیز عرضه کند. معرفی میت ۹ تلاشی از سوی هواوی است تا بتواند محصولات پریمیوم بیشتری بفروشد و در برابر اپل و سامسونگ عرض اندام کند. این پرچمدار با رابط اختصاصی هواوی معرفی شده که با استفاده از هوش مصنوعی، اپلیکیشن‌ها و … را مدیریت می‌کند. هواوی معتقد است که اینکار از کند شدن گوشی جلوگیری می‌کند. البته زمان نیز کاملا برای هواوی مساعد است. سامسونگ با آتش گرفتن گلکسی نوت ۷ فعلا در بحران بسر می‌برد و این، کار هواوی برای فروش گوشی را آسانتر می‌کند. آقای یو می‌گوید:‌

قدم به قدم در حال بدست آوردن اعتماد و وفاداری مشتریان هستیم. همه چیز به وفاداری و اعتماد بستگی دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH