ویژگی Dash Charge موجود در وان‌پلاس ۳T، سرعت شارژ این دیوایس را از گوگل پیکسل XL هم سریع‌تر می‌کند!

Dash Charge یکی از ویژگی‌های خوب وان‌پلاس ۳ بود، بنابراین مشاهده دوباره این قابلیت در وان‌پلاس ۳T اصلا تعجب برانگیز نبود، اما وان‌پلاس به‌تازگی با انتشار یک ویدیو نشان می‌دهد که این قابلیت تا چه اندازه می‌تواند در افزایش سرعت شارژ شدن باتری دستگاه موثر باشد. در این ویدیو دو اسمارت‌فون وان‌پلاس ۳T و گوگل پیکسل XL در بخش سرعت شارژ به مقایسه گذاشته می‌شوند. از آن‌جایی که هر دو اسمار‌فون از چیپست اسنپدراگون ۸۲۱ استفاده می‌کنند، می‌توان نتیجه به‌دست آمده را منصفانه دانست.

ابتدا با هم نگاهی به ویدیوی تازه منتشر شده می‌اندازیم:

همان‌طور که در ویدیو مشخص است وان‌پلاس ۳T توانست در مدت زمان یک ساعت و نیم به صورت کامل شارژ شود، این درحالی است که برای شارژ کامل گوگل پیکسل XL به حدود دو ساعت زمان نیاز دارید. نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که باتری مورد استفاده در گوگل پیکسل XL با ظرفیت میلی آمپر ساعتی خود کمی بزرگ‌تر از باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپری وان‌پلاس ۳T است اما مطمئنا این مقدار نمی‌تواند نتیجه را دچار تغییر گسترده‌ای کند.

اگرچه سیستم شارژ سریع Dash Charge یکی از بهترین فناوری‌های شارژ سریع است اما سریع‌ترین آن‌ها نیست، به عنوان مثال باتری ۳۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی به‌کار رفته در نکسوس ۶P در مدت زمان یک ساعت و ۲۹ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود. این موضوع درحالی است که دو مدل نکسوس ۶P و گوگل پیکسل XL از فناوری‌های مرسوم شارژ سریع هم‌چون Quick Charge اسنپدراگون استفاده نمی‌کنند و برای شارژ شدن تنها متکی به USB نوع C هستند. به هرحال پیشرفت‌های به‌دست آمده در سیستم‌های شارژ سریع می‌تواند امیدوارکننده باشد.

1 در مورد “ویژگی Dash Charge موجود در وان‌پلاس ۳T، سرعت شارژ این دیوایس را از گوگل پیکسل XL هم سریع‌تر می‌کند!”

  1. من خودم وان پلاس ۳ دارم واقعا سرعت شارزش عالیه در عرض ۱ ساعت و ۵ دقیقه پر میشه.بی نظیره این گوشی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH