شیائومی حضور متفاوت خود در نمایشگاه CES 2017 را اعلام کرد

شیائومی شرکتی است که توانسته به واسطه فروش موفق در کشور خودش به شهرتی جهانی دست یابد و به تدریج محصولات پر طرفدار خود را که طیف وسیعی هم دارند، در سایر کشورها به فروش برساند. اما موفقیت این شرکت از این جهت با سایر شرکت‌ها متفاوت است که بازار موبایل چین با بازارهای دیگر مانند بازار آمریکا و اروپا تفاوت بسیاری دارد. به عنوان مثال بسیاری از خدمات گوگل از جمله پلی استور در چین مشمول فیلترینگ شده‌اند و یا این که این کشور که پر رونق‌ترین بازار موبایل است و بیشترین مشتریان را نسبت به تمامی کشورها دارد، باید با قیمتی رقابتی وارد شد و به سود اندک بسنده کرد.

پس از موفقیت در چین، شیائومی مورد استقبال هندی‌ها هم قرار گرفت اما هنوز در غرب آن طور که باید مورد توجه قرار نگرفته است ولی زمان می‌تواند همه چیز را تغییر دهد و حضور این شرکت در نمایشگاه محصولات الکترونیک مصرفی یا همان CES که هر ساله در لاس وگاس برگزار می‌شود، ممکن است باعث معرفی بهتر این شرکت در عرصه جهانی شود.

xiaomi-ces-2017

با توجه به حساب رسمی شیائومی در توئیتر، یک معرفی محصولات کاملا جدید از این شرکت در طول رویداد CES 2017 اتفاق خواهد افتاد. در این تیزر به روز پنجم ژانویه و ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱۱:۴۵ اشاره شده است. با توجه به این که این شرکت به تازگی Mi MIX و Mi Note 2 را در چین معرفی کرده است، مشخص نیست این شرکت چه محصولات دیگری را با خود به نمایشگاه لاس وگاس می‌آورد. اما همان طور که گفتیم شیائومی محصولات متفاوتی را تولید می‌کند (تلویزیون، جارو برقی رباتی، تصفیه هوا، ماسک تنفسی، پهپاد، چراغ مطالعه و …) و تنها به گوشی هوشمند اکتفا نکرده است، بنابراین ممکن است شاهد محصولات الکترونیک و گجت‌های جدیدی از سوی چینی‌ها برای بازار جهانی و خصوصا بازار آمریکا باشیم.

با توجه به بازتاب رسانه‌ای موفقیت‌های شیائومی و محصولات جالب و محبوب آن در سراسر دنیا، کاربران غربی هم مشتاق حضور این شرکت در کشورشان و امتحان کردن محصولات آن هستند و تا همین حالا هم شرکت چینی توانسته هواداران بسیاری در بین کاربران اروپا و آمریکا پیدا کند. پس ژانویه ۲۰۱۷ و نمایشگاه CES یک سکوی پرتاب مهم و نقطه عطفی برای تجارت این شرکت نوپا و جویای نام است که به نوعی راه سامسونگ را پیش گرفته و دوست دارد در هر کاری حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH