رونمایی از مک‌بوک ایر جدید در اکتبر سال آینده همراه با کیبورد E-Ink

امسال اپل از مک‌بوک پرو جدید با چندین ارتقا رونمایی کرد، دستگاهی که بعد از مدت‌ها نسخه جدیدش به بازار عرضه شد. نوار لمسی بالای کیبورد که شایعات فراوانی به آن اشاره داشتند بالاخره در این نسخه مورد استفاده قرار گرفت که به نظر ما قابلیت جالبی محسوب می‌شود. بعد از معرفی مک‌بوک پرو ۲۰۱۶ از اپل به‌شدت انتقاد شد چراکه بسیاری از کاربران با ایده مجهز کردن این مدل تنها به پورت تاندربولت/ USB Type-C موافق نبودند. باوجود معرفی مک‌بوک پرو ۲۰۱۶ ولی خبری از نسل جدید مک‌بوک ایر نشد که گمانه‌زنی‌های زیادی را با خود به همراه داشت که برخی از آن‌ها به عدم توسعه این دستگاه برای آینده توسط اپل اشاره دارند. امروز اطلاعات جدیدی از نسخه جدید مک‌بوک ایر در اینترنت منتشر شده که در زیر با هم آن‌ها را مرور می‌کنیم.

مک‌بوک ایر ۲۰۱۷ ارزان‌ترین مدل از این سری خواهد بود

زمانی که در رابطه با محصولات اپل صحبت می‌کنیم، به روش جالبی می‌رسیم. استیو جابز فقید یک حامی قوی برای جایگزینی محصولات بود، بدین معنی که محصولات قدیمی برای رشد فروش محصولات جدید دیگر تولید نشده یا کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند که نمونه بارز آن تاثیر آی‌فون بر روی آیپاد است، برای نمونه دیگر نیز می‌توان به تاثیر آیپد پرو ۱۲ اینچی بر روی مک‌بوک ایر اشاره کرد. زمانی که پردازنده‌های سری Ax اپل موفق به شکست پردازنده‌های Core M اینتل در بسیاری از آزمایش‌ها شدند، کاربران با خود اندیشیدند درحالی‌که پردازنده‌های سری Ax اپل قدرت بیشتر و اندازه کوچکتری دارند پس تولید مک‌بوک ایر متوقف خواهد شد. بااین‌حال امروز گزارشات جدیدی از کشور چین منتشر شده که حاکی از ادامه توسعه و تولید مک‌بوک ایر توسط اپل است. در حقیقت به‌نظر می‌رسد مدلی که در سال آینده معرفی خواهد شد با تغییرات اساسی همراه باشد.

macbook-air-3-840x473

در ابتدا باید بگوییم که براساس این شایعه، مک‌بوک ایر ۲۰۱۷ ارزان‌ترین مک‌بوک ایر تولیدی خواهد بود که به کیبورد با تکنولوزی E-Ink مجهز می‌شود و سیری در آن ادغام شده است. همچنین نسبت به نسل قبلی کاهش ضخامت را تجربه خواهد کرد که حدس می‌زنیم استفاده از پردازنده‌های Kaby Lake اینتل تاثیر زیادی در این نازک‌تر شدن دستگاه داشته باشد. علاوه‌بر موارد ذکر شده، گفته می‌شود که اپل در این مدل از تاچ آیدی استفاده می‌کند که در صورت صحت، باید منتظر یک محصول کامل از سوی این شرکت باشیم. مسلما برای ملاقات با این دستگاه باید صبر کنیم، چراکه شایعه امروز ادعا کرده که اپل آن را در ماه اکتبر سال آینده معرفی خواهد کرد که باتوجه به تاریخ رونمایی، استفاده از پردازنده Kaby Lake اینتل قطعی به‌نظر می‌رسد. باوجود انتشار این شایعه که شاید همراه با اغراق باشد، اطلاعات کمی از مک‌بوک ایر بعدی به بیرون درز کرده، درنتیجه نمی‌توان هنوز با قطعیت از تولید آن صحبت کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در آینده همراه ما باشید.

macbookpro-touchbar-2016-tests-autonomie

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH