قیمت و تصاویر احتمالی شیائومی Mi 5c منتشر شد

شیائومی Mi 5 یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های شرکت شیائومی است که در سال جاری معرفی شد و تا پیش از معرفی Mi 5s و Mi 5s Plus، پرچم‌دار این شرکت محسوب می‌شد. اما هنوز نسل خانواده Mi 5 به پایان نرسیده و باید منتظر معرفی Mi 5c باشیم که مدتی است شایعات بسیاری را به خود اختصاص داده و با نام Meri شناخته می‌شود.

xiaomi-mi-5c-leak_31

همان‌طور که در تصویر می‌بینید، از لحاظ ظاهری این دستگاه به نسخه اصلی Mi 5 شباهت دارد، حاشیه‌های کم و باریک در دو طرف و دکمه سخت افزاری هوم که در پایین صفحه نمایش قرار دارد و در کنار آن دو دکمه لمسی با قابلیت شخصی سازی قرار گرفته‌اند. آن طور که از ظاهر گوشی موجود در تصویر استنباط می‌شود، قاب پشتی دستگاه از فلز ساخته شده در حالی که بدنه Mi 5 با شیشه پوشیده شده بود و همچنین نسخه‌ای با بدنه سرامیکی هم داشت. اما مدتی قبل یکی از تصاویر لیستی از این گوشی هوشمند را نشان می‌داد که در یک وب‌سایت تجاری چینی دیده شده بود. در این لیست قیمت شیائومی Mi 5c و شیائومی Meri (که احتمالا Meri اسم رمز این دستگاه باشد) ۹۹۹ یوآن اعلام شده که برابر ۱۴۵ دلار است.

بر اساس شایعاتی که منتشر شده، انتظار می‌رود این گوشی برای جشنواره فروش ۱۲.۱۲ چین در ماه بعد در دسترس قرار گیرد. از مشخصات این میان‌رده چینی می‌توان به صفحه نمایش ۵.۱۵ یا ۵.۵ اینچی، رم ۳ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل و پردازنده Pine Core ساخت خود شیائومی اشاره کرد. البته کلید هوم به عنوان سنسور اثر انگشت هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. سیستم عامل پیش‌فرض این گوشی هم نسخه ۶.۱ اندروید مارشملو است و به رابط کاربری MIUI 8 مجهز خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH