HTC دیزایر 200، ارزان قیمتی دوست داشتنی!

IT resan_HTC Desire 200

به نظر می‌رسد حال که پرچم دار اچ‌تی‌سی نتوانسته در برابر کهکشانی‌های سامسونگ و پسران اکسپریایی سونی خودی نشان دهد، کمپانی HTC قصد دارد تا سلطه خویش را بر سایر بخش‌های بازار فزونی بخشد تا بتواند به زندگانی و حیاتش ادامه دهد!

توجه به رنچ ارزان قیمت، یکی از مواردی است که برخی کمپانی‌ها آن را به فراموشی سپرده و از توجه به آن غافل می‌گردند. کمپانی اچ تی سی به نظر می‌رسد این بخش را از یاد نبرده و در حال طراحی و تولید تلفن هوشمندی با نام دیزایر 200 است تا ابتدا دسته ارزان قیمت خود را به روز کرده باشد و دیگری اینکه خاندان دیزایر نیز از یادها محو نگشته و به تاریخ نپیوندد.

ظاهر این تازه وارد کمی آشنا به نظر می‌رسد چرا که بخشی از جامه‌ای که برای خود برگزیده تقلیدی کورکورانه از HTC one بیش نبوده و اگر به ظاهر گوشی دقیق شوید، آن را با اچ‌تی‌سی وان آشنا خواهید یافت!

دیزایر 200، به یک صفحه نمایش 3.5 اینچی و ال‌سی‌دی با رزولوشن 320×480 پیکسل تجهیز شده است و پردازشگر به کار گرفته شده در آن، 1 گیگاهرتزی خواهد بود. رم 512 مگابایتی، حافظه داخلی قابل ارتقا و باتری 1400 میلی آمپری از دیگر نکات برجسته و مثبت این تازه وارد بوده و به نظر می‌رسد که اچ‌تی‌سی در زمان عرضه، نسخه 4.1 از سیستم عامل اندروید را نیز با وی همراه سازد. هنوز اطلاعاتی درباره سایر مشخصه‌های مثبت و یا منفی و قیمت در نظر گرفته شده برای آن، چیزی اعلام نشده است!

1 در مورد “HTC دیزایر 200، ارزان قیمتی دوست داشتنی!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH