دشنام دادن مدیر لینوکس به انویدیا!


Linus Torvald رییس واحد طراحی کرنل لینوکس در طی بحثی که با دانشجویان و توسعه دهندگان لینوکس در دانشگاه آلتو در هلسینکی فنلاند داشت، بیشتر از یک ساعت در ارتباط با نرم‌افزار و سخت‌افزاهای لینوکس و مشکلاتی که در پیش روی برنامه نویسان برای توسعه لینوکس وجود دارد صحبت کرد.
در طی سوالاتی که یکی از دانشجویان از وی پرسید، به این نکته اشاره نمود که: انویدیا در هماهنگی برخی از چیپ‌های خود با لینوکس دارای مشکلات زیادی است و آن‌ها در این مورد صراحتا اعلام کرده‌اند که هیچ کاری نخواهند کرد! نظر شما در این‌باره چیست؟
Linus Torvald در پاسخ به این دانشجو در ابتدا سعی کرد تا پاسخی دیپلماتیک بدهد و گفت: من دقیقا می‌دانم شما چه می‌گویید، در واقع انویدیا یکی از بدترین چالش‌هایی بوده که ما تا به حال با یکی از شرکت‌های سخت‌افزاری داشته‌ایم.
سپس وی ناگهان تغییر رویه داد و با صراحت گفت: انویدیا بدترین شرکتی بوده که ما تا به حال با آن سر و کار داشته‌ایم، بنابراین انویدیا، لعنت به تو! (البته وی از یک کلمه F دار استفاده کرد!).
به نظر می‌رسد که انویدیا با رویه خود خیلی بر روی اعصاب مدیران لینوکس پیاده روی کرده که چنین عکس‌العمل‌هایی را شاهد هستیم. شما می‌توانید ویدیوی کامل این مباحثه را از اینجا مشاهده کنید.

1 در مورد “دشنام دادن مدیر لینوکس به انویدیا!”

  1. راست گفته بنده خدا. انویدیا تمام محصولاتش رو تو ایران عرضه میکنه اما سایتش رو برا ما ایرانی ها بلاک کرده. اگه ما تحریمیم پس چرا محصولاتت تو بازار فراوونه؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH