نمایشگاه الکامپ بیست و دوم فردا استارت می‌خورد

بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ ۲۰۱۶) فردا با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دبیر شورای عالی فضای مجازی و رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه این رویداد قرار است از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح در سالن کنفرانس سالن خلیج فارس و با سخنرانی سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور برگزار شود.

نمایشگاه الکامپ امسال در فضایی بالغ بر ۲۵ هزار متر مربع و با حضور نزدیک به ۶۰۰ شرکت داخلی، خارجی، استارتاپ و دستگاه دولتی برگزار می‌شود.

در الکامپ ۲۲ برای دومین سال پیاپی سالن ویژه‌ای با عنوان الکام‌استارز برای استارتاپ‌ها تدارک دیده شده و بازدیدکنندگان، شتابدهنده‌ها و سرمایه‌گذاران می‌توانند با حضور در سالن ۱۸، طرح‌ها و ایده‌های جوانان کشور را مورد ارزیابی قرار دهند. همچنین قرار است استارتاپ‌های برتری که ایده‌شان قابلیت صادرات دارد، به رایگان به نمایشگاه سبیت اعزام شوند.

همچنین برای نخستین بار با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بخش ویژه بازی‌سازان و ناشران صنعت گیم با عنوان الکام‌گیمز در الکامپ برپا می‌شود.

از سوی دیگر دولت با تمام توان خود در نمایشگاه امسال حضور یافته و قصد دارد دستاوردهای خود در حوزه شبکه ملی اطلاعات و دولت الکترونیکی را در الکامپ معرفی کند. همچنین فضایی برای برپایی پاویون استان‌ها در نظر گرفته شده است.

از دیگر نکات نمایشگاه امسال حضور سه کشور خارجی در قالب پاویون است. نزدیک به ۵۰ شرکت خارجی به طور مستقیم و در قالب پاویون کشورهای چین، کره‌جنوبی و تایوان در الکامپ حضور خواهند داشت.

سرویس‌های ویژه‌ای نیز برای رفاه حال بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است. اپلیکیشن سرویس آنلاین حمل و نقل اسنپ برای سفر به مقصد و از مبدا الکامپ تخفیف ویژه گذاشته است و کاربران این اپلیکیشن با وارد کردن کد elecomp22 از ۳۰ درصد تخفیف بهره‌مند شوند. همچنین سامانه TAP30 نیز امکان سفر رایگان به الکامپ را فراهم کرده است. خدمات ویژه تپسی به دو شکل قابل دسترسی است؛ به کاربران قدیمی تپسی با وارد کردن کد TAP30-ELECOMP دو سفر رفت و برگشتی به نمایشگاه با تخفیف ۱۵ درصدی تعلق می‌گیرد؛ مشتریان جدید نیز با کد TAP30-ELECOMPN  یک سفر رایگان ۱۵هزار تومانی دریافت خواهند کرد.

اپلیکیشن الکامپ نیز با عنوان «نمایشگاه همراه» به عنوان راهنما و همراه الکترونیکی بازدیدکنندگان در دسترس قرار گرفته و علاقه‌مندان با دانلود این نرم‌افزار از طریق «کافه بازار» امکان جست‌وجو در میان غرفه‌ها براساس نام و گروه فعالیت و همچنین امکان دسترسی به موقعیت جغرافیایی هر شرکت از روی نقشه را خواهند داشت.

براساس این گزارش بیست و دومین نمایشگاه الکامپ از ۲۵ تا ۲۸ آذرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده و ساعت بازدید آن ۹ صبح تا ۱۷ بعدازظهر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH