بازی سوپر ماریو ران برای iOS منتشر شد

همانگونه که شرکت نینتندو وعده داده بود بالاخره زمان عرضه بازی سوپر ماریو ران (Super Mario Run) برای کاربران iOS فرا رسید و اکنون این بازی از طریق اپ استور قابل دسترس است.

با این حال نینتندو فعلا این بازی را برای کاربران iOS عرضه کرده و طرفداران آن قادر خواهند بود تا به صورت رایگان از این بازی جذاب لذت ببرند. اگر تجربه بازی کردن سری‌های قبلی سوپر ماریو را دارید، به جرات می‌توان گفت بازی جدید نینتندو شما را شگفت زده خواهد کرد. چرا که این شرکت ژاپنی، سوپر ماریو ران را به گونه‌ای ساخته است که قادر خواهید بود با یک دست هم از بازی کردن لذت ببرید.

Super Mario Run

سوپر ماریو ران یک بازی سکویی (arcade platformer‌) بوده که بازیگر باید از طریق پرش‌های متعدد در طول بازی، ماریو را هدایت کند. پرش ماریو از طریق لمس صفحه نمایش صورت می‌گیرد. هر چقدر صفحه نمایش مدت زمان بیشتری لمس شود، ماریو پرش بلندتری انجام می‌دهد. بنابراین این به شما بستگی دارد که بخواهید به آرامی به سوی هدف بدوید یا خیر. سناریوی این بازی براساس نجات پرنسس Peach از چنگال Browser طرح ریزی شده است. سوپر ماریو ران شش محیط متنوع دارد که شامل ۲۴ مرحله جدید می‌شود.

Super Mario Run

این بازی شامل سه گیم پلی متفاوت است که در هر سه مد نیاز به اتصال دایمی به اینترنت وجود دارد. در مد Story آن که World Tour‌ نامیده می‌شود، در تمام شش محیط باید پرنسس را نجات دهید. مد Toad Rally نیز برای رقابت شما با دوستانتان یا هرکسی که این بازی را انجام می‌دهد ساخته شده است. شما می‌توانید این مد را هر زمان که دوست داشته باشید بازی کنید. مد سوم این بازی که Kingdom Builder نام دارد، به کاربران این امکان را می‌دهد تا با جمع‌آوری سکه، قلمروی پادشاهی خود را بسازند.Super Mario Run

اگرچه کاربران iOS قادر خواهند بود تا به صورت رایگان این بازی را دریافت کنند، با این وجود برای استفاده نامحدود از سه مد مختلف این بازی باید مبلغ ۹.۹۹ دلار پرداخت کنند.

دانلود سوپر ماریو ران از اپ استور

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH