مشخصات و رندر اسمارت‌فون اندرویدی نوکیا C1 منتشر شد

نوکیا C1، پرچم‌دار آینده نوکیاست که قرار است در سال آینده تحت برند نوکیا و به وسیله HMD Global معرفی شود. به‌تازگی پستی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است که یک رندر از این اسمارت‌فون را نشان می‌دهد، هم‌چنین مشخصات کاملی از نوکیا C1 منتشر شده که ظهوری پرقدرت را برای نوکیا نوید می‌دهد.

رندر منتشر شده در Weibo بیش‌تر شبیه به یک طرح مفهومی است که یک اسمارت‌فون با نسبت نمایشگر به بدنه بسیار بالا را نشان می‌دهد. در این رندر شاهد آن هستیم که نمایشگر اکثر بخش جلویی را فراگرفته است و هیچ کلید خازنی را در بخش پایینی نمی‌بینیم. در بخش بالای نمایشگر یک سنسور دوربین و دو سنسور نزدیکی و نور را شاهد هستیم. در بالاترین بخش پنل جلویی یک بلندگوی کشیده و بزرگ را مشاهده می‌کنیم که عینا در بخش پایینی نیز وجود دارد. کلیدهای فیزیکی در بخش کناری جاخوش کرده‌اند و در پشت می‌توانیم لنز دوربین اصلی دوگانه و دو فلاش که یکی از آن‌ها دوگانه و یکی دیگر تکی است را مشاهده کنیم.

هم‌چنین یک تصویر از مشخصات نوکیا C1 منتشر شده است. تراشه به‌کار رفته در این اسمارت فون اسنپدارگون ۸۳۰ عنوان شده است که با ۴ گیگابایت رم همراهی می‌شود. این اسمارت‌فون در سه نسخه با حافظه داخلی متفاوت عرضه می‌شود که ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود. انتظار می‌رود این اسمارت‌فون به صورت پیش‌فرض با اندروید ۷.۱ نوقا عرضه شود.

علاوه بر این گفته می‌شود که دوربین دوگانه به‌کار رفته در این اسمارت‌فون دو سنسور ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت که به همراه یک فلاش زنون و ۲ ال‌ای‌دی همراهی می‌شود. دوربین سلفی قرار گرفته در نوکیا C1، پنج مگاپیکسلی است که متوسط محسوب می‌شود. تولید نیرو در این اسمارت‌فون توسط یک باتری ۳۲۱۰ میلی‌آمپر ساعتی انجام می‌پذیرد و انتظار می‌رود شاهد ورودی یو‌اس‌بی نوع C باشیم. خوشبختانه در این اسمارت‌فون جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون حذف نشده است. نوکیا C1 در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد.

1 در مورد “مشخصات و رندر اسمارت‌فون اندرویدی نوکیا C1 منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH