گوگل پیکسل از یک مشکل صوتی عجیب رنج می‌برد!

گوگل پیکسل و پیکسل XL را می‌توان بهترین و با کیفیت‌ترین تلفن‌های هوشمند اندرویدی دانست که در حال حاضر می‌توانید اقدام به خرید آنها نمایید. اما ظاهرا مشکلاتی در زمینه اسپیکر، به خصوص در زمانی که صدا به بیشترین مقدار خود می‌رسد، وجود دارد.

آقای Mark Buckman با نام کاربری badmark که یکی از کاربران سایت Reddit است، با ارسال یک پست که در آن گوگل پیکسل و پیکسل XL را به نمایش گذاشته، از مشکل اسپیکر این دو دیوایس در شرایط پخش صدای بلند پرده برداشته است.

زمانی که اسلایدر صدا را به سمت زیاد شدن می‌کشید، صدای پخش شده توسط اسپیکر این دو دیوایس به حالت خش‌دار و نامفهوم درمی‌آیند. این موضوع در هنگام رسیدن میزان صدا به انتها، به بالاترین حد خود می‌رسد و بسیار آزار دهنده است. اما اگر با هدفون صدای پخش شده را گوش دهید، هیچ مشکلی ندارد.

بر اساس گزارش Mashable، این ایراد حتی بعد از آپدیت گوگل پیکسل و پیکسل XL از اندروید ۷.۱ به ۷.۱.۱ نیز وجود دارد. برای اطمینان خاطر، این تست با شرایط کاملا مساوی روی وان‌پلاس ۳T و آیفون ۷ نیز صورت پذیرفت، اما مشکلی در آنها دیده نشد. دارندگان گوگل پیکسل از اواخر اکتبر، شکایات خود را پیرامون مشکلات صدای این دیوایس آغاز کرده بودند.

بر اساس تعداد بالای شکایات در این مورد، مشخص نیست که ایراد اشاره شده از کجا سرچشمه می‌گیرد. طبق گزارشی که Mashable در اختیار گوگل قرار داده است، آنها اعلام کرده‌اند که احتمالا این مشکل با یک آپدیت نرم‌افزاری برطرف خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH