در بازی Wolfenstein:New Order، خون گریه کنید!

Wolfenstein-The-New-Order

به تازگی آقای Andreas Ojerfors، طراح ارشد گیم پلی بازی، Wolfenstein:New Order در مصاحبه خود با سایت گیمز اسپات از طراحی درجه سختی دیگری برای این بازی خبر داده است و گفته طراحی چنین سختی برای این بازی، کار آسانی نخواهد بود.

سخت ترین درجه بازی  I Am Death Incarnate نام گرفته است که به معنی من تجسم مرگ خواهم بود، میباشد. همچنین او ادامه داد و گفت: شما در این حالت، خون خواهید گریست!

بازی Wolfenstein:New Order، با یکی از سخت ترین درجه ها در دست طراحی قرار گرفته است و به اعتقاد طراح ارشد بازی، هیچ بازی همانند یک بازی اصیل با 5 درجه سختی طراحی نشده است. همچنین Andreas Ojerfors به سایت گیمز اسپات گفته: ما این بازی را شبیه یک ماجرای واقعی میخواهیم، یک چالش بسیار جدی برای مردم در این بازی قرار گرفته است که نشان میدهد این یک بازی ساده نیست! البته در نسخه سه بعدی بازی Wolfenstein نیز، 5 سطح دشواری در آن گنجانده شده بود. درجه سختی به صورت پیش فرض، در حالت نرمال قرار گرفته که میتوانید به اختیار خود آن را کم و زیاد نمایید. البته این بازی یک تجربه چالش برانگیز برای مردم و گیمرها خواهد بود.

Ojerfors توضیح داد که هدف از تولید این بازی به چالش کشیدن گیمرها بوده اگرچه سعی شده محیط بصری طراحی بسیار خوبی داشته باشد. به اعتقاد وی، بازی بسیار دشوار است اما این دشواری کاملا عادلانه خواهد بود چراکه اگر در این بازی مدام بمیرید یا نتوانید مراحل را پشت سر بگذرانید، تقصیر خودتان است!

عنوان Wolfenstein:New Order در اواخر امسال، برای کنسول های نسل بعد،PC، ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH