قطار نیویورک

تمامی ایستگاه‌های قطار نیویورک به وای‌فای مجهز شدند

با تمام شدن سال ۲۰۱۶ می‌توانیم این خبر را به شما بدهیم که تمامی ۲۷۹ ایستگاه قطار نیویورک به شبکه وای‌فای برای اتصال به اینترنت مجهز شده‌اند. ایستگاه‌های قطار نیویورک بسیار پرتردد هستند و روزانه بیش از هزاران نفر در آن‌ها رفت‌و‌آمد دارند. همان طور هم که می‌دانید دسترسی به شبکه در قطار معمولا برای کاربران به آسانی میسر نیست و این اقدام می‌تواند برای بسیاری از مسافرین کاربردی باشد.

مجهز شدن تمامی این ۲۷۹ ایستگاه قطار به شبکه وای‌فای چیزی حدود ۵ سال زمان برده است. دارندگان تلفن هوشمند می‌توانند با روشن کردن وای‌فای و انتخاب شبکه مخصوص ایستگاه قطار از اینترنت استفاده کنند.

با توجه به این که شهر نیویورک به‌عنوان مرکز تجارت در جهان شناخته می‌شود، ارتباطات در آن به یک موضوع مهم تبدیل شده است. یکی دیگر از اقداماتی که در این شهر اجرایی شده، تبدیل تلفن‌های عمومی موجود در سطح شهر به کیوسک‌های وای‌فای است. وای‌فای موجود در این کیوسک‌ها سرعتی معادل ۱ گیگابیت بر ثانیه دارد.

مسافران در هر ایستگاه قطار می‌توانند به مدت یک ساعت به طور مداوم از اینترنت موجود در ایستگاه استفاده کنند. البته بعد از تمام شدن یک ساعت اول می‌توانند برای ساعات بعدی هم ثبت نام کنند. اگر در نیویورک زندگی می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم با وارد شدن به ایستگاه قطار وای‌فای‌تان را روشن نگه‌دارید.

2 در مورد “تمامی ایستگاه‌های قطار نیویورک به وای‌فای مجهز شدند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH