لپ‌تاپ اچ‌پی EliteBook X360 در نمایشگاه CES 2017 رسما معرفی شد

براساس گفته‌های شرکت اچ‌پی، لپ‌تاپ Elitebook X360 نمونه تجاری لپ‌تاپ Spectre X360 محسوب می‌شود. این مدل جدید همانند نمونه اصلی از طراحی مقاومی بهره می‌برد و نمایشگر آن تا ۳۶۰ درجه قابلیت چرخش دارد که آن را تبدیل به تبلت می‌کند، البته از اچ‌پی EliteBook X360 می‌توان در حالت‌های مختلف استفاده کرد. اگرچه این دستگاه جدید کاملا مشابه نمونه قبلی نیست ولی از زبان طراحی یکسانی در آن‌ها استفاده شده است.

اچ‌پی Elitebook X360

اچ‌پی این لپ‌تاپ را به سنسور اثر انگشت لمسی و دوربین اینفرارد مجهز کرده که به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌وسیله ویندوز Hello وارد حساب کاربری خود شوند. استفاده از سنسور اثر انگشت یک اقدام بسیار مناسب بوده که خریدار با کمک آن و بدون نیاز به تایپ رمزهای مختلف، به انواع قابلیت‌ها دسترسی خواهد داشت.

اچ‌پی Elitebook X360 با موفقیت استاندارد نظامی MIL-STD-810G را برای سقوط بر روی زمین کسب کرده است، البته کسب این استاندارد به‌ منزله ضد ضربه بودن این دستگاه نیست ولی به کاربران این اطمینان را می‌دهد که در هنگام سفر با لپ‌تاپ، شاهد از بین رفتن اطلاعات و دستگاه خود نباشند. این قوت قلب ارزشی بیش از قیمت درخواستی اچ‌پی Elitebook X360 دارد.

اچ‌پی Elitebook X360

همانند دیگر لپ‌تاپ‌های بالارده اچ‌پی، شاهد استفاده از آلومینیوم تراش خورده توسط CNC در بدنه Elitebook X360 هستیم. در سمت چپ دستگاه کلیدهای تنظیم صدا، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، USB 3.0 و در سمت راست پورت‌های HDMI، USB 3.0 و USB C به‌همراه تاندربولت قرار دارند. این لپ‌تاپ ۱.۲۷ کیلوگرم وزن دارد.

اچ‌پی Elitebook X360

این لپ‌تاپ همراه با یک قلم دیجیتالی عرضه می‌گردد که با چرخش نمایشگر دستگاه و تبدیل آن به تبلت، می‌توانید توسط این قلم یادداشت‌برداری کنید. براساس تجربه ما، این قلم کارکرد بسیار مناسبی دارد ولی متاسفانه ویندوز برنامه‌مناسبی برای تشخیص دست خط را در اختیار کاربر قرار نمی‌دهد.

اچ‌پی Elitebook X360

کاربرانی که خواهان شارژدهی بالای دستگاه‌ خود هستند باید نسخه ۱۰۸۰p آن را خریداری کنند، البته مدلی مجهز به نمایشگر UHD نیز عرضه می‌گردد که ۳۰ درصد شارژدهی کمتری خواهد داشت. براساس اطلاعیه اچ‌پی، لپ‌تاپ Elitebook X360 در این ماه عرضه خواهد شد.

2 در مورد “لپ‌تاپ اچ‌پی EliteBook X360 در نمایشگاه CES 2017 رسما معرفی شد”

  1. اینقدر لپتاپ ها متنوع و با کیفیتن که آدم نمیدونه کدومو انتخاب کنه
    دل؟ایسوس؟ایسر؟اچ پی؟؟؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH