سامسونگ جمعی از برنامه‌هایش را با نام اپلیکیشن فوکوس عرضه کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس با ادغام و تجمیع چند اپلیکیشن پرکاربرد کاربران گوشی‌های هوشمند، برنامه‌ای به منظور افزایش بهره‌وری افراد عرضه کرده است. این اپلیکیشن که سامسونگ فوکوس (Samsung Focus) نام دارد با ارائه راهکارهای بهره‌وری نوین خود امکان دسترسی راحت‌ و آسان کاربران به حساب‌های متعدد ایمیل، تقویم، یادداشت‌ها و مخاطبین را در یک برنامه فراهم کرده است.

تمامی این برنامه‌ها که تا پیش از این در اپلیکیشن‌های متعدد قابل دسترسی بود، تنها در چندین تب یا زبانه مختلف در برنامه سامسونگ فوکوس اجرا می‌شوند. در هر تب یا زبانه می‌توانید علاوه بر تبادل اطلاعات، کارها و وظایف خود را اولویت‌بندی کنید.

برای مثال کاربران با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند براساس محتوای ایمیل خود رویدادی را در تقویم ایجاد کنند یا دکمه‌ای را برای مشاهده یک آیتم خاص مشخص کنند.

تمامی ابزارهای ارتباطی موجود در این برنامه از طریق ویژگی جست‌وجوی یکپارچه به هم متصل شده‌اند تا کاربر به هنگام نیاز به موردی خاص بتواند آن را در کسری از ثانیه مقابل چشمان خود مشاهده کند.

samsungfocus_main_3

رابط کاربری برنامه این امکان را فراهم کرده است تا کاربران با شخصی‌سازی برنامه، خلاصه‌ای از اعلانات و نوتیف‌های مهم خود را مشاهده کنند. علاوه بر این سامسونگ فوکوس هشدارهای مختلف مانند یادآوری‌های مربوط به کنفرانس‌های تلفنی را به کاربر اعلام می‌کند.

همچنین ویژگی‌های مثبت رابط کاربری سامسونگ فوکوس باعث شده تا کاربر کنترل بیشتری بر روی محیط کاری خود داشته باشد و چون این اپلیکیشن را می‌توان با کامپیوترهای شخصی همگام سازی کرد، کاربران می‌توانند در هر زمان و مکانی با هر دو دستگاه متصل شوند.

مزیت‌های مختلف سامسونگ فوکوس مانند کنترل چندین حساب ایمیل، برقراری کنفرانس‌های تلفنی و غیره موجب شده تا در زمان‌هایی که رویدادهای مختلفی در محل کار به وجود می‌آید، میزان بهره‌وری افراد بالاتر از همیشه باشد.

تنظیم کلیدواژه

کاربران اپلیکیشن سامسونگ فوکوس می‌توانند با ایجاد برخی از کلید‌واژه‌ها یا تگ‌ها مانند «کنفرانس» یا «مسافرت کاری» برای برخی از فعالیت‌ها، ساده‌تر از همیشه به رخدادهایی که به این فعالیت‌ها مرتبط هستند، دسترسی پیدا کنند. ایجاد چنین برچسب‌هایی باعث می‌شود تا دیگر ایمیل‌ها یا نوتیف‌هایی که شامل این عبارت است را از دست ندهید.

samsungfocus_main_4

اولویت مبدا

در تنظیمات اعلانات می‌توانید مشخص کنید تا ایمیل یا نوتیفی که از یک شخص خاص ارسال می‌شود همیشه در اولویت قرار بگیرد.

کنفرانس تلفنی

برقراری کنفرانس تلفنی با سامسونگ فوکوس بسیار راحت‌ شده است. برای این کار کافی است تا با ارسال درخواست جلسه به فرد از طریق ایمیل، تنها با فشردن یک دکمه با وی کنفرانس تلفنی برقرار کنید.

تاریخ

سامسونگ فوکوس به‌طور خودکار تمامی ایمیل‌‌ها و برنامه رویدادها را طبقه‌بندی می‌کند با این وجود کاربران می‌توانند با تغییر این روند نحوه چینش آنها را تغییر دهند.

آخرین نسخه از اپلیکیشن سامسونگ فوکوس در درگاه رسمی اپلیکیشن‌های گوگل یعنی گوگل پلی قرار گرفته است، این برنامه با دستگاه‌هایی که اندروید 6.0 (مارشمالو) به بالا را دارند، سازگار است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH