GeniCan، دستگاهی که لیست خرید شما را باتوجه به زباله‌ها به‌روز می‌کند!

مسلما در هنگام نوشتن لیست خرید هفتگی خود اگر موادی که در این مدت تمام کرده‌اید را بدانید، کار شما بسیار راحت‌تر می‌شود. اگر از موجودی محصولات موجود در خانه اطلاعی نداشته باشید برای تنظیم لیست خرید خود دچار مشکل خواهید شد، البته با تهیه دستگاه GeniCan که به سطل زباله شما متصل می‌شود قادر به رفع این مشکل هستید.

genican-barcode-scanner-for-garbage-cans-02

این گجت که به لبه سطل زباله متصل می‌شود انرژی خود را از طریق باتری تامین کرده و همچنین قادر به اتصال به شبکه ارتباطی بی‌سیم (WIFi) است. هر بار که شما وسیله‌ای را درون سطل زباله خود می‌اندازید، این دستگاه بارکد آن را اسکن کرده و به‌صورت خودکار آن را به لیست خرید شما اضافه می‌کند. GeniCan قادر است تا برخی لوازم که به‌طور منظم مصرف می‌شوند مانند کاغذ توالت یا شیر را بدون دخالت کاربر به‌صورت خودکار از سایت آمازون خریداری کند.

دستگاه GeniCan

این دستگاه تمامی وسایلی که دور می‌اندازید را به لیست خرید شما اضافه نمی‌کند، برای مثال محصولاتی که فاقد بارکد هستند را کاربر می‌تواند با فرمان صوتی دستگاه GeniCan را فعال کرده تا آن را به لیست خرید اضافه کند. علاوه‌بر ویژگی‌های ذکر شده این دستگاه قادر به اشتراک‌گذاری لیست خرید تهیه شده میان تمامی اعضای خانواده است. این گجت که با سیستم‌عامل اندروید و iOS سازگار است با قیمت 150 دلار پیش‌ فروش می‌شود و در اواخر پاییز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

دستگاه GeniCan

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH