SmartWatch 2 سونی، احتمالا در تایوان تولید می‌شود!

ITRESAN-SONY-SMARTWATCH 2

سال گذشته، اولین نسل از ساعت های مچی هوشمند سونی منتشر شد و با فروش آبرومندانه، 200 هزار ساعت امید سونی به ادامه تولید چنین ساعت های هوشمندی رو به فزونی گذاشت! به تازگی نیز، این کمپانی ژاپنی از نسل دوم گجت های پوشیدنی خود، با نام SmartWatch 2 در نمایشگاه Mobile Asia Expo 2013، رونمایی کرده و این ساعت مچی هوشمند را، با ویژگی هایی از قبیل: صفحه نمایش 1.6 اینچی با رزولوشن 176*220، پشتیبانی از فناوری NFC  و بلوتوث تلفیق داده است.

حال شایعه شده سونی برای به تولید انبوه رساندن نسل دوم ساعت های مچی هوشمند خود، از یک شریک تجاری در تایوان استفاده خواهد کرد. با متمرکز شدن علاقه گجت دوستان به سمت ساعت های هوشمند، احتمالا سونی به زودی مدل های دیگری با قیمت های متفاوت برای سلایق گوناگون، عرضه نماید.

همچنین برخی منابع موثق خبری، احتمال داده اند سونی قصد دارد تا 1 میلیون ساعت مچی هوشمند را تا پایان سال جاری به فروش رساند و استفاده از یک همکار تجاری در کشور تایوان، می‌تواند در جهت عملی شدن آرزوهای سونی، موثر واقع باشد. سونی تاریخ عرضه رسمی ساعت های مچی هوشمند خود را با نام SmartWatch 2، در ماه سپتامبر اعلام کرده و امید دارد، تا بتواند به یکی از فرمانروایان بازار گجت های پوشیدنی تبدیل شود!

نظر شما درباره موفقیت این ساعت های مچی هوشمند، چیست؟! آیا شما قصد دارید به زودی، یکی از آن هارا به تصاحب خود درآورید؟!

2 در مورد “SmartWatch 2 سونی، احتمالا در تایوان تولید می‌شود!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH