سامسونگ تاکنون بیش از 96 درصد گوشی‌های گلکسی نوت 7 فروخته شده را پس گرفته است

به نظر می‌رسد که سامسونگ پس از گذشت شش ماه از اولین فراخوان خود، در جمع کردن گلکسی نوت ۷ موفق عمل کرده است. بدین ترتیب حالا با گذشت شش ماه از درخواست این شرکت مبنی بر پس دادن نوت ۷ از سوی کاربران، سامسونگ مدعی شده که بیش از ۹۶ درصد کاربران گوشی‌های خود را به سامسونگ عودت داده‌اند.

در همین راستا وزارت راه‌ و ترابری آمریکا تصمیم به حذف سیستم اخطار خطوط هواپیمایی خود (در رابطه با خطر آتش گرفتن فبلت‌های معیوب) گرفته است. اکتبر سال گذشته در پی انفجار نوت ۷ در یک هواپیما در جنوب غربی آمریکا، اداره هوانوردی فدرال آمریکا (FAA) همراه داشتن گوشی نوت ۷ را در تمام پروازهای این کشور قدغن کرده بود.

پیش از اجرای طرح آپدیت مشکل دار برای نوت ۷ در دسامبر گذشته در آمریکا که شارژ مجدد گوشی را غیر ممکن می‌ساخت، ۸۵ درصد از کاربران نوت ۷ خریداری شده خود را به سامسونگ تحویل داده بودند که با اجرای این طرح این میزان به ۹۶ درصد رسیده است. به این ترتیب می‌توان ادعا کرد که این تصمیم سختگیرانه پس از گذشت چند هفته موفقیت آمیز بوده است. با این حال سرنوشت چهار درصد باقیمانده هنوز مشخص نیست. امیدواریم که در ماه‌های پیش‌رو اخباری مبنی بر انفجار دستگاه‌های باقیمانده به گوش نرسد!

به نظر می‌رسد سامسونگ تا آخر ماه جاری نتایج نهایی پیرامون دلایل انفجار گلکسی نوت ۷ را گزارش دهد. به علاوه سامسونگ قصد دارد تا با رونمایی از جانشین نوت ۷ در نیمه دوم ۲۰۱۷، به تولید گوشی‌های سری نوت خود ادامه دهد.

4 در مورد “سامسونگ تاکنون بیش از 96 درصد گوشی‌های گلکسی نوت 7 فروخته شده را پس گرفته است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH